|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lamb of god geen deathmetal? dan ben ik toch echt verkeerd ingelicht.. wat is t dan? En ik beloof dat ik niet meer in t magietopic kom, nadat de storm een beetje is gaan liggen die ik veroorzaakt heb |
|
quote: quote: Ah een hippie |
|
Eigenlijk moet je nog wel even een lijstje invullen he quote: |
|
Zal ik mezelf maar even voorstellen! Ik ben dus Phelan. Woonplaats: Sint Anthonis Leeftijd: 15 Relatie: Geen relatie, wel verliefd. Bier of whisky: Whisky Thee of koffie: Thee. Mét melk. Favoriete bands: Meshuggah, Tool, Textures, Devin Townsend Project, Devin Townsend Band, Strapping Young Lad, Rammstein. Hobbies: Lezen, drummen, muziek luisteren. Opleiding: Ik zit op een atheneum, en ik volg een wetenschappelijke richting. Na school ga ik Medicijnen studeren. En dit ben ik: (Mijn haar is tegenwoordig wel een stuk langer ) [Dit bericht is gewijzigd door Phelan op 28-12-2009 1:36] |
|
Woonplaats: deventer Leeftijd: 24 Relatie: ja Bier of whisky: bier Thee of koffie: koffie Favoriete bands: al genoemd Hobbies: drummen, muziek maken en schrijven, gamen, met pc bezig zijn Opleiding: hbo ict foto heb ik wel, maar kan m op 1 of andere manier niet uploaden |
|
quote: Dan doe je: [ img ] url van je foto, op Photobucket ofzo [ /img ] Geen spaties typen tussen het haakje, want dan doet 'ie het niet. Als het goed is doet je foto het dan, bij mij in ieder geval wel. |
|
Welkom Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
dat wist ik wel.. maar heb m en niet op photobucket, en niet meer op me harddisk for some reason i dont understand. Er staat alleen een oude foto uit 2003 op internet, en die plaats ik hier niet dus.. |
|
Boeiend. Nee. Echt. Enfin. Welkom, nieuwelingen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: LAMA, kan slecht lezen [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 28-12-2009 0:22] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Welkom Phelan en Maramsp. |
|
quote: Hippie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Metalcore of iets dergelijks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dit was juist je kans. Dit topic is er voor de oude garde om de nieuwelingen eens goed op de proef te stellen. Gewoon van je afbijten, doch niet happen |
|
signature |
|
signature |
|
quote: Fok, nog zo 1. Je wil niet weten hoe lang ik mn thee enkel ZO heb gedronken. Tegenwoordig doe ik het niet meer. Ohja, enne, welkom. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Thee met melk is gay. Welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: uw spelling is maagisch signature |
|
quote:Mag ik je over je bol aaien? Welkom jongeman, . |
|
quote: Kom zeg, geen uitleg geven.. hij had het zelf kunnen voorspellen. |
|
quote: Jij bent toch ook weleens bij Beukfeest in Vierlingsbeek is 't niet |
|
quote: "verkeerd ingelicht"? :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |