|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
PU-pillen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat een lelijk turkensnorretje. |
|
Welkom aan de Haagse dame, is er toch nog een beetje hoop voor dit forum. Ik zie dat de vieze man ook hier is komen posten? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Haha, dankjewel :D En welkom andere nieuwelingen If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
quote: Lol, pffft, nee, ik moet je teleurstellen, ik doe niet aan pillen, wat betreft drugs ben ik weer heel braaf If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Woonplaats: Wijchen Leeftijd: 18 Relatie: Nee Bier of whisky: beide Thee of koffie: Geen Favoriete bands: NLBM, BM, NSBM, Depressive Black Metal (vanalles) Hobbies: Dat zijn er veel: 1. Mijn label Achtung Records (en nee ik weet het. Zoveel bijzonders heeft het nog niet gepresteerd. Al zoek ik nu iets voor een betere release op cd in dvd hoes) 2. Verzamelen NLBM 3. Mijn forum http://www.blackmetal.nl.tt (daar komt een site bij + radio + info over bands en meer) 4. Hatefront Warzine. Als alles goed gaat hebben we begin het nieuwe jaar een jaaroverzicht van 2009 af. (Maar de reviewers schieten niet op dus ik zal nieuwe moeten aannemen...) 5. Sporten 6. Natuur Opleiding: Systeembeheer |
|
Via wie/wat/waar kom je hier? Foto? Welkom! Edit: Die favo bands die je opnoemt ken ik eigenlijk niet. Er is toch geen band genaamd NLBM? Noem eens wat voorbeelden. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-11-2009 1:10] |
|
Alweer een blekkie? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Woonplaats: Alkmaar Leeftijd: 23 Relatie: Wat denk je zelf? Bier of whisky: bier Thee of koffie: thee Favoriete bands: Simon and Garfunkel, Alcest, Joyless dat soort dingen Hobbies: Gamen, concerten. Opleiding: HBO CMD |
|
quote: Oh, daarom ben je hier. @ Vrahk: Welkom [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-11-2009 10:40] |
|
quote: Hm.. :') ! |
|
Waarom mensen zeggen dat ze van NSBM houden? Het is in het algemeen gewoon ondermaatse black metal met nog vervelendere teksten, zeg maar, het verstandelijk gehandicapte broertje van Black metal, die nooit mee mag naar de familiebezoeken omdat hij de muren vol smeert met poep. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: +1 |
|
quote: +1 Edit: Welkom Vrakh en Henk [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 28-11-2009 12:21] |
|
quote: |
|
quote: Ah de nerd 2.0, een gevalletje van een onbegrepen computer fetisjist die zijn frustraties omdat ie nooit van bil gaat botviert door mensonterende muziek te promoten en te luisteren, dan heb ik het uiteraard over die Duitse snor black metal van je. Against God and Government |
|
:') |
|
quote: Nou, ik moest een opleiding doen want zonder geld kan je ook niks. Verder ben ik allesbehalve een nerd en ben ik hardstikke blij dat ik naar huis kan elke dag. Schijtbaan. Verder snap ik helemaal niets van de rest van je opmerking. Duitse snor black metal? NSBM? Daar zitten ook prima bands tussen. Kwestie van smaak. En dat nooit van bil gaan is natuurlijk je reinste flauwekul. Met welk ventje/meisje heb ik het genoegen? quote: Omdat het perfect aansluit op mijn ideologie. Ik heb onlangs een cassette van Chysta Krynycya uitgebracht. Dat is dus wel degelijk sterke muziek hoor. Als je het hebt over bands als "88" dan geef ik je honderd procent gelijk! quote: Dank je quote: Ik ken deze site al langer, maar omdat ik op zoek ben naar Nederlandse Black Metal items leek het me handig de vraag hier te stellen. Verder heb ik mijn eigen Nederlandse Black Metal forum, wat redelijk actief aan het worden is (blackmetal.nl.tt). Daar komt binnenkort een website bij en hopelijk ook een streaming webradio. Voorbeelden van echt favoriete bands: Fluisterwoud, Galgeras, Strijdgeest (goede vrienden), Yaotzin (ooit een release van uitgebracht, nogsteeds te koop overigens), Infestis, Vazal, Goll, Botulistum, en ga zo maar door. Een fototje van mijn oude vampirefreaks profiel gejat. Ik heb zelden foto's van mezelf. Zo fotogeniek ben ik niet. Foto 1: http://pics2.vampirefreaks.com/b/bo/boo/booswicht/26210722.jpg Foto 2: http://pics2.vampirefreaks.com/b/bo/boo/booswicht/31361858.jpg |
|
Beetje een pussy, die nieuwe gebruiker. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wat jij wilt, maat.. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-11-2009 15:29] |
|
Wat is er mis met nerd zijn? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach het zal me wat interesseren of iemand nerd is of niet. Ik zie het probleem ook niet die sommige mensen maken als je je normaal voorstelt... En ja vazal ja. De cassette "Uit haat herrezen" is een van mijn favorieten. Lekkere sfeer. Dat jij het niks vind is jouw probleem.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |