|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat zit wel snor. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom enzo. |
|
Zit hier al een tijdje maar heb me nooit echt voorgesteld. Naam: Django Woonplaats:Leeuwarden Leeftijd:17 Relatie:ja Bier of whisky: bier Thee of koffie: thee Favoriete bands:Death, Arckanum, autopsy Hobbies: Gitaar/muziek Opleiding: MBO ICT Gelieve ook een foto te posten Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hallo en welcum \m/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
welkom. ah leprosy shirt, komt helemaal goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Middag! |
|
Al haat ik voorstel topics toch maar even doen dan. Zeeland Bijna 28 Ja, daardoor kom ik hier nu Doe dan maar bier Thee Behemoth, Deathstars, Slayer, blutengel, tiamat, agonoize, the retrosic, ayreon, opeth , schandmaul, state;choas, en ga zo nog maar even door lezen, gamen , met zwaardjes spelen i am not an angel, i am not a god, i am just me.. |
|
quote: Als ik in je profiel kijk, ben je wie ik denk dat je bent? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het ligt eraan wie je denkt dat ik ben i am not an angel, i am not a god, i am just me.. |
|
quote: Dat is vast een ja. Voornaam + leeftijd + provincie doet in ieder geval een belletje rinkelen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Omg Lol Hey Xander Was net even aan het spieken wie je was En ja je kent me idd maarun iet verder vertellen hoor i am not an angel, i am not a god, i am just me.. |
|
Hallo allemaal, Eerst 3x sorrie voor de foutieve posts, staat me netjes, maar geloof dat het nu goed staat. Ik ben dus nieuw hier, en wil me via deze weg ff netjes voorstellen. Mijn naam is dus Misha ben 33 jaar en ik woon in oost-groningen. Zelf houdt ik vooral van oudere metal, vooral begin jaren '90, en dan hoofdzakelijk het hardere werk, maar ook Metallica en Iron maiden doen me nog steeds goed. Verder speel ik gitaar en ga zo af en toe nog eens naar een concertje toe, hoewel ik dat wel wat vaker zou moeten doen,..........nu de vragenlijst: Woonplaats: Groningen Leeftijd: 33 Relatie: Jazeker Bier of whisky: Concertje=bier thuis= whiskey Thee of koffie:Koffie Favoriete bands: Anathema, Bolt thrower, Entombed, Iron Maiden, Megadeth, Metallica, My Dying Bride, Pantera, Paradise lost Hobbies:Gitaar spelen Opleiding: Mcsa (das computerspul) Tig-lasser Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply |
|
Proficiat, je eerste juist geplaatste post Edit: zal ik aardig zijn en niks zeggen over het scheve knip/plak werk? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 11-10-2009 17:11] |
|
Welkom Oost Groningen--->? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Is Oost-Groningen vandaag voor het eerst aangesloten op het internet? |
|
Oost groningen is al een tijdje aangesloten hoor, wat betrefd de woonplaats, vraag dat over 2 weken nog een keer, dan weten we meer,....hypotheek is nog niet rond |
|
Gezien je posts tot nu toe verbaast mij dat niet. |
|
quote: Sinds wanneer heb jij een nieuw profiel. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ga me niet vertellen dat ik al een profiel hier had, dan ben ik nu flink minpunten aan het sparen, staat me lekker. Sorrie? |
|
Ah maar wat zegt ie nu!? Zotte ros Against God and Government |
|
Well, hello you. Ik ben Lotte en bij deze wil ik me even voorstellen. Woonplaats: (vlakbij) Houten. Leeftijd: Care? Relatie: Nope. Bier of whisky: Bier. Thee of koffie: Koffie. Favoriete bands: Veel. O.a.: Lifelover, Amesoeurs, Anaal Nathrakh, Den Saakaldte, Gris, Lantlôs, Mirrorthrone, Peste Noire, Shining, Ulver, etc. Hobbies: Ja. Opleiding: HAVO. Gelieve ook een foto te posten? Nee. [Dit bericht is gewijzigd door Lotte. op 23-10-2009 1:53] |
|
Wat een ongeinteresseerde indruk maak je hier. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |