|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
-1 Dus je vlieger gaat niet op. |
|
Oh gingen we vliegeren dan? |
|
quote: Jij bent toch de gebande Krijst van Metalfan die aan zijn geld komt door kratjes bier uit de winkel in te leveren bij de emballage-apparaat? |
|
quote: Weet ik veel wat jij allemaal uitspookt |
|
quote: Ik kan hem me niet herinneren, waarom was hij weg dan? Of is hij nu ook alweer weg? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Das toch helemaal niet gaaf? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jij begint over vliegers. Tsk. quote: Volgens mij kwam ie hier toen hij een ban had op metalfan, zoals velen. |
|
quote: Voor een hippie wel natuurlijk. |
|
quote: Jij beweert dat iedereen hier van Krijst houdt. Tsk. |
|
quote: Ja niet dan? Wij houden hier toch van iedereen? Het -wij zijn metal, wij zijn 1- gevoel. Ja toch? Toch?! Nee niet? oh. |
|
quote: Ja, dat ben ik ja. Tegenwoordig verdien ik overigens mijn geld op een andere manier. Dat met die kratjes is leuk, maar ook zwaar. Ik doe liever minder voor meer geld als je begrijpt wat ik bedoel. En ik was hier al lid voordat ik geband werd op metalfan. En die ban, tja, het is jammer dat ik me er niet voor heb hoeven misdragen. Overigens kom ik tegenwoordig gewoon nog op metalfan hoor, de grote baas weet dat alleen niet. Maar goed, daar gaat het niet om. Het gaat om muziek. En zo nu en dan wat lullen. En rotzak heeft een zeer gave avatar. The Fist in the Face of god |
|
Uitkeringstrekker? |
|
Welkom, N00b. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Verkrachting wordt door de meeste hier niet zo op prijs gesteld. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Je bent de prostitutie in gegaan? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Woonplaats:krommenie Leeftijd:33 Relatie:single Bier of whisky:bier Thee of koffie:geen van 2 Favoriete bands:manowar,iron maiden,black sabbath,epica. Hobbies:metal en fantasy films en horror. Opleiding:lbo Gelieve ook een foto te posten. http://cirdan-inglorion.hyves.nl/fotos/677341685/0/NzQQ/ |
|
Wilkommen n00biezzz Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, hallo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jezus houdt van jullie. |
|
bier, geen koffie, manowar EN maiden en dan lbo Ik stem nee. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Na al wat spul te koop aangeboden te hebben hier, zal ik me toch maar even voorstellen. Woonplaats: Gendt Leeftijd: 22 Relatie: Ja Bier of whisky: Geen Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: The Devil's Blood, Urfaust, 13th Floor Elevators, Roky Erickson, Lifelover. Hobbies: Drummen, muziek, horror- en exploitationfilms Opleiding: CMV (Culturele & Maatschappelijke Vorming) Gelieve ook een foto te posten: Nee [Dit bericht is gewijzigd door BobM op 05-09-2009 14:05] |
|
Je bent te lelijk? Against God and Government |
|
quote: Ja, wil het jullie besparen. En zo belangrijk is het niet hoe ik er uit zie lijkt me. |
|
Met je snor. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |