|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mag ik je verwijzen naar de Nederlandse band Funus? Die zijn momenteel bezig een split op te nemen met Galgeras. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3265532?hl=funus |
|
quote: :') |
|
signature |
|
quote: Ach, je moet niet zo happen. Trollen&flamen is standaardgebruik hier. Verder; Welkom, neem een pilsje en geniet van de laatste uren van het weekend |
|
Hé, komop. We moeten toch testen of het nieuwe vlees een beetje pittig is? Want wie houd er nou niet van pittig? |
|
Welkom, smaakmakers! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Beetje slappe hap de laatste tijd. Vazal is natuurlijk wel cult. |
|
quote: Je mag me uiteraard ventje noemen, maar dan moet je ook een zwarte dildo in mijn poepert drukken en mij spanken met een gummilat, anders gaat deze woordkeuze niet op he boy!! Against God and Government |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vazal heerscht apenballen Oe, oe, oe en ik ken de bandleden ook moehahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Neu, systeembeheerders zijn nerds-light die echte nerds het leven zuur maken. En wtf is dat met al die afkortingen. Zeg gewoon dat je van slechte black metal houdt dan snappen ouwe mannen zoals ik ook nog waar je het over hebt. Het is al heel wat dat ik niet denk dat black metal door negers gemaakt wordt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Inderdaad. LOL. Boeiender |
|
OMFG LAL FTW! |
|
quote: Oeeehoeeeee + 1! |
|
Ik ook KVLT! |
|
quote: Je bent dus een nazi? Welkom! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: idd (sorry argus) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet bepaald, maar dat neemt niet weg dat ik het leuke muziek vind. Dat vind ik wel anders van die nieuwe bandjes. Marquis, Teitan, Berith, Weltschmerz. Ik hou gewoon van dat oudere werk. quote: Ik heb het CDtje al liggen Vind de persoonlijk de muziek ook nog eens vrij goed voor Nederlandse Black Metal. Goede kwaliteit en een lekkere sfeer. Ik kwam er achter dat hij zich op mijn forum had aangemeld. Ik hoorde dat hij nog live musikanten zoekt en dat hij Gwydion Sangelinge al heeft weten te strikken. quote: Da's geen probleem. Ik had alleen verwacht dat ze zouden wachten tot ze wat over me wisten voordat ze konden klagen quote: Lang geleden dat ik dat dat had meegemaakt. Naja ok, dan quote: Haha ok, naja ze zijn wel prima mensen.. quote: "En WTF is dat met al die afkortingen." quote: Dat vind ik vaak een rotwoord omdat het vaak in negatieve zin word gebruikt. En het word te vaak gelinked met WO2. Maar toch bedankt |
|
"Welkomsttopic". Voor discussies over bepaalde onderwerpen, gebruik je de zoekmachine, rechtsboven te vinden. Nogmaals welkom en nu weer plaats maken voor nieuw slachtvee! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+1 spotten woordgrapje -1 niet doorhebben dat dat bewust was Hoi Greycloak! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Gewoon netjes 0 dus. En welkom @ nieuwelingen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik zal het nog één keer herhalen, voor het geval je er de vorige keer overheen hebt gelezen: Vazal is natuurlijk wel cult. Welkom, nieuwelingen. |
|
quote: Weer een zeepbel doorgeprikt Ik leer, maar is het de toenemende grauwheid en cynisme waard? Wil ik wel leven in zo'n wereld? OT: welkom nieuw spul En dit is gvd geen lul-topic. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 30-11-2009 12:41] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |