|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwijnebo? Rijnebeau? signature |
|
quote: Hahahaha. |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Welkom inderdaad, nieuwe komers. |
|
quote: Heeeeel goed! Altijd fijn als er hier weer iemand die smaak heeft komt vertoeven. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, "welkom". ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jammer dat smeerlapperij.nl niet meer bestaat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hallo Methilde. Alles wel? Welkom ende zo, geniet van de aandacht. Bruce Banner |
|
Aandacht is ten strengste verboden. Ik heb gesproken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ik heb zo'n vermoeden dat dit aan den laars word gelapt "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
De gevolgen zullen gruwelijk zijn. De hemel zal bloed regenen, rivieren zullen zwarter dan de diepste helleput worden en het dagelijkse leven een tocht door Dante's woud der verdoemden. Oftewel: Welkom, nieuwelingen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: is dat niet pas in 2012 "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
quote: ZwareMetalen loopt altijd voor op de trends. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jällö hier, moge dat duidelijk wezen. |
|
quote: Foto!!!!!!! |
|
quote:Welkom n00b! |
|
Haai Jelle. ? |
|
quote: Opzouten met je "Foto!!!!!!!" |
|
quote: Haaaaaai, schat. |
|
Dat zijn de regels. Daar zijn we erg streng mee. Ook willen we graag weten wat je vanochtend ontbeten hebt, waar we je 's nachts wakker voor kunnen maken, en of je wel is gehoord hebt van het fenomeen 'kokkelvisser'? Edit: Dank u, oh heilige Robin, ridder der spelling. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 26-06-2009 15:32] |
|
quote: Nee, 'kokkelvisser'. |
|
quote: Wat? Waarom?!? Jällö ziet er veel gaver uit, dat valt tenminste op! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Behalve dan dat de helft van de users na al die tijd nog steeds niet door heeft dat je het uitspreekt als "Jelle" Je moeder. |
|
Maar waarom zou je het willen uitspreken? Je gaat toch niet tijdens het lezen van een forum de namen van de users uitspreken. Of zie ik dat verkeerd? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |