|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leusden quote: Hoogland is geen dorp, dat is een afvallige wijk van Amersfoort hè flauw :p beetje groot geloof ik bij gebrek aan beter [Dit bericht is gewijzigd door GimmeGore op 27-03-2009 11:07] Rebel without a sauce |
|
quote: Welkom. Vet sypmathiek dat je er ook echt de moeite voor neemt! Dat laat wel wat van jezelf zien, snap je? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
Ja, echt wel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Assen? Is het niet Asses? signature |
|
quote: Ik bedoel maar. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Ben je niet goed? Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Moet dat dan? signature |
|
ben je een veggie? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Beste, ja, vriendelijke groentjes Hypnos signature |
|
Woonplaats: Emmen Leeftijd: 17 Relatie: nee Bier of whisky: whisky, liefst glenn fiddich of glenn talloch Thee of koffie: thee Favoriete bands: Dargaard, Agalloch, Alcest, Enslaved, Emperor, Iskald, Sworn, Cor Scorpii, Kampfar, Ayreon, Dream Theater, Moonspell.. en nog veel meer. Hobbies: kunst, tekenen/schilderen, yoga, metal, festivals enzo.. Opleiding: VWO, begin volgend jaar met de kunstacademie helaas, ik heb geen foto |
|
Enige vorm van smaak ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
quote:Waar? Waar? ooh.. daar. 't was even zoeken.. Flauw, alsnog welkom! |
|
Kijk uit jij, of je hebt een ban aan je broek. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jippie, smaak! Welkom Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Welkom hier! En de groenten uit het pittoreske Assen! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Stel jezelf voor. Vragenlijst Woonplaats:Dilbeek - België Leeftijd:24 Relatie:Alleenstaand en tot nog toe gelukkig Bier of whisky: bier natuurlijk Thee of koffie: Moeiljke keuze: beiden; thee om de kalmte te bewaren, koffie om wakker te worden Favoriete bands:Disturbed, godsmack, Staind, Nightwish, After Forever, Within temptation, Cradle of filth, (man man man, zovelen om op te noemen) Hobbies:concertjes meepikken, glas gaan drinken, film Opleiding: beurs en financiën |
|
HAIL NIEUWKOMERS signature |
|
Welkom n00biezz Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Jij hebt nog een hoop te leren. Welkom enzo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: signature |
|
quote:+1 |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Als je 14 was had ik je geloofd qua muziek. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |