|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij doelt op de spelling Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Welkom. |
|
quote: haha, okee, ja als ik ff in mn playlist had gekeken was alles wel correct gespeld "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gay IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Welkom n00biez, dat het jullie maar mag bevallen hier Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: als mn tante een pik had was het mn oom geweest. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmm, zo verkracht ik ze het liefst. |
|
quote: haal dat maar uit je hoofd [Dit bericht is gewijzigd door Shii op 16-06-2009 1:05] "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Shiikuwasha!!!! |
|
quote: dit word eng, hoe weet jij dat "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Tja, de wegen van ZM zijn ondoorgrondelijk Hoi n00bz! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Een citroen-achtige vrucht? Da's wel erg metal natuurlijk She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Je spreekt zelfs Fins en Latijns Anyway Wilkommen ins unglück! |
|
Latijns spreekt niemand. Welkom n00bs! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Spaans dan!, hij heeft er Latijns staan |
|
quote: Latijn als in de oude taal van Italie . Heb op een Gymnasium gezeten, dus dan is dat verplichte kost Degenen die trouwens denken dat het gelijk is aan t italiaans, moeten hun ogen open doen Mn fins daarentegen is de afgelopen tijd(nadat ik besloot toch maar geen fins te studeren) hard achteruit gegaan [Dit bericht is gewijzigd door Shii op 16-06-2009 15:10] "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
quote: Latijn, altijd handig als je nog naar Latijnië op vakantie wilt gaan. Of als je hele oude uitgestorven decadente Italianen tegenkomt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: T is meer dat je met bijna elke italiaan nog een redelijk gesprek kan voeren "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Ik heb zelden een Italiaan ontmoet waar je een redelijk gesprek mee kunt voeren. Meestal waren het van die macho-mannetjes die er fatterig bij liepen en de lengte van een bepaald lichaamsdeel wilden compenseren met opgefokt gedrag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die lopen er ook zeerzeker rond ja. Gelukkig zijn er ook italianen waarmee je normale gesprekken kan voeren "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
quote: Nou, dan heb je een erg apart gymnasium gehad, want toen ik Latijn kreeg hoefde je het alleen maar te kunnen lezen, niet spreken. dus van Latijn -> Nederlands, niet omgekeerd. Zelfde voor Grieks. Als er nog altijd een middelbare school in Nederland bestaat die het beide kanten op doet (tenzij het een seminarie is misschien, maar goed, da's dan geen middelbare school meer) dan moet die toch eens rap moderniseren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het was bij mij toch ook beide kanten op en ook voordragen... Voor zover ik weet is en was dat toch de norm. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Voor het examen moet je Latijn-Nederlands kunnen vertalen, niets anders. Wat scholen er zelf verder mee doen kan verschillen, maar ik zelf heb er alleen voordragen bijgekregen. Overigens, als iemand denkt dat hij Latijn kan spreken: lul niet, niemand weet hoe het moet klinken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |