|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
dankeschon the only pleasure is pain |
|
quote: |
|
Ook goeiedag (of eigenlijk goedemiddernacht op dit moment) Enfin; Woonplaats: Groningen Leeftijd:24 Relatie: Muziek is mijn levenspartner Bier of whisky: (Belgisch) Speciaalbier, maar een whiskey op z'n tijd is ook erg lekker Thee of koffie: Some wat meer behoefte aan koffie (ontstaan door mijn studie, rechten. Goh), maar lust ook graag een bak thee. Favoriete bands: Van After Forever en Annihilator tot aan Wizard en Winter of Sin en van alles er tussenin. (sorry, staat geen xyz in mijn kast) Hobbies: Metal is altijd aanwezig, of op radio of in mijn hoofd (verklaard waarom ik moeilijk in slaap val), computergames, Texas hold'em poker, anime&manga en fantasy, ergo een nerd. Gelieve ook een foto te posten: http://img.photobucket.com/albums/v623/rariteiten/DSC_0383.jpg Links van de heer Greycloak (sorry voor eht jatten van de link MMayo ) |
|
quote: Welkom!! NL Hold'em neem ik aan? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hahaha, geeft niks! Welkom dan maar he, meneer Elexo-forum toch? Die met dat donkere haar van Sodom Open Air. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-07-2009 7:20] |
|
quote: Tot nu toe speel ik vooral met vrienden voor een onderlinge ranking. Ben nog niet goed genoeg om voor geld te spelen @MMayo: Stimmt Thanks voor het welkom |
|
quote: Die gitaar ziet er toch anders verdacht veel uit als een BC Rich Beast, en niet als een Moser. |
|
Woonplaats: Amsterdam Leeftijd: 26 Relatie: Wie weet Bier of whisky: Why choose? Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Heb je even? Hobbies: Brouwen, vreten en breien Opleiding: Ja Tsja, ook maar eens aangemeld. Ben een bekende van diverse mensen hier, o.a. Greycloak, Onweerwolf, Vargen, Valorian en anderen en ik luister ook weleens naar metal. |
|
Ik heb wel even, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik maak er wel wat tijd voor vrij. |
|
quote: Hoi! [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-08-2009 16:23] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Schorrie! quote: Welkom! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
je haalt je vrienden er nu bij voor de discussies in het nieuwstopic? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Tuurlijk, jullie vermoedens, jullie feiten. Dat en ik betaal ze omdat een lijer als ik natuurlijk in het geheel geen vrienden heeft. Oh en trouwens, deze mensen zijn het qua mijn meningen aangaande nieuwsheden akelig weinig met me eens, hehehe. Welkom, N00bs! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-08-2009 16:18] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oe terug hoor :D Nieuwstopics? gekkie, daar doe ik niet aan hoor. Oh en ome Grey, dan heb ik nog een rekening openstaan :-P |
|
quote:Te betalen in truien wellicht? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat was voor vorig jaar toch . Heb trouwens niet gezien dat je de andere ook truien uitdeelde, maar goed. Weet ik veel wat ik jij uitspookt met je vrienden... |
|
Hoe beviel je 'nieuwe' tent? |
|
quote:Heb jij ooit mee gedate, toch? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik krijg nog geld van je. Dat, en quote: Bruce Banner |
|
Woonplaats: st. nicolaasga, Friesland, Leeftijd: 21 Relatie: geen Bier of whisky: heineken, amstel, geen speciale voorkuur, whiskey jack daniels natuurlijk Thee of koffie: beide Favoriete bands: testament, iron maiden, saxon, judas priest, overkill, municipal waste, gama bomb, evile, exodus, tankard, (early) metallica, megadeth, legion of the damned, forbidden, nuclear assault, macabre, anthrax, annihilator, laaz rockit, d.r.i., coroner, sodom, destruction, kreator, demolition hammer, exhorder, morbid angel, onslaugth, venom, death, dark angel, motorhead, sacred reich, running wild, dio, unleashed, bennediction, entombed, dismember, obituary, saxon, manowar, pestilence, cloven hoof, malevolent creation, and many more... Hobbies: gitaar/bass spelen Opleiding: hovenier Gelieve ook een foto te posten. heb geen recente foto bij me niet hier, wel daar |
|
Sorry, maar Heineken?? Dat kan hier echt niet hoor... the only pleasure is pain |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |