|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh, dat vind ik dan juist weer minder erg |
|
quote:Ja, maar van jou hou ik toch wel |
|
quote: studeer je eigenlijk nog of werk je al? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Beetje van beide. Heb alleen te weinig uren om goed rond te komen. Kan nu met gemak in een of ander onguur flatje zitten zonder een cent te makken, maar dat zie ik niet zo zitten. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-10-2009 13:54] |
|
wat doe je voor studie dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Praat niet graag over mijn persoon op een forum, maar ik begeef mezelf in het design wereldje. |
|
Ah okee, ik zocht wel wat creatiefs in je. (ik ga er dan niet vanuit dat het interieur design is) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is toch ook creatief! |
|
Dat wel, maar dat zoek ik niet echt achter R. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik voorzie lijken van een laagje makeup |
|
Als dat waar is doe je dat pas sinds kort denkik. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Was een grap, sorry. Maar ik ben richting de boothill, haakzzz |
|
quote: Welkom n00bz Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Welkom, er zijn nog/weer een aantal jochies vrij hiero. |
|
quote: +1 Goeie smaak, dus dat zit wel goed. Alleen nog effe die leeftijd gokken. |
|
quote: Als je het zo bekijkt dan ben ik ook 18 oid :')! Geestelijk eerder 11 maar dat is weer een ander verhaal. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hai, ik ben Angelique en stel me hierbij ook voor ^_^ Beetje laat omdat ik al wat dingen gepost heb, maar hier is hij dan toch Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 19 Relatie: Yup Bier of whisky: Whisky Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Jorn, Pain of Salvation, Whitesnake, Symphony X, Dio, Iron Maiden, Amorphis, Thunderstone, en nog veel meer Maar ik luister vooral graag naar symfonisch/power/folk/classic metal, maar ik heb ook buien waarin ik geniet van death/black... maar dat vind ik alleen lekker als het live is Hobbies: Fotografie, Drummen, Concerten/Festivals bezoeken, Vuurspuwen, Gamen, Reizen Opleiding: Momenteel niks, maar ik heb Journalistiek gedaan en ik wil volgend jaar Fotografie studeren [Dit bericht is gewijzigd door Zinquin op 20-11-2009 18:08] If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Zie de help. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-11-2009 17:52] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Welkom n00b! Foto uploaden en dan [img] je foto [/ img] (zonder spatie) [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 20-11-2009 17:54] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dankjewel, en pffft, bedankt dat je me een noob noemt, hmpf >_< hehe, maar goed, ik raak mijn noobness hier wel snel genoeg weer kwijt hoor If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Nou... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe Maar... maar.... dit forum is ook wel een stuk onduidelijker ingericht dan andere fora If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Welkom Zinquin |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |