|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vanwaar dat? |
|
Ach ja hou het maar lekker schimmig allemaal dan hebben we wat te raden. Goeie muzieksmaak wel trouwens. |
|
quote: Thank you. |
|
quote: Nee, er ging even iets mis. En, wat is mijn cijfer geworden? |
|
Moi en welkom |
|
quote: Dat gaat zo snel niet he, we moeten eerst vergelijken met andere nieuwkomers, het gemiddelde bepalen en daarna kunnen we inoverleg de normering aanpassen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn cijfer al bekendt trouwens? |
|
quote: Aha. Dan lees ik 't tegen die tijd wel. |
|
@ bokaj: 5,8 ik wordt een beetje moe van die zesjescultuur hierzo [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-10-2009 2:15] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zonder foto gaat dat natuurlijk sowieso niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hoeft niet, als we geen foto zien, blijft het cijfer onder de 3 steken wat betekent dat ze na 50 post automatisch van het forum verwijderd word. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gadver, Houten. Hoewel er met je muzieksmaak niks mis is. Welkom dan maar. |
|
quote: welkom, en pas overgens maar op hier met een zwik gefrustreerde drugsgebruikende maffe gasten. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Welkom! [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-10-2009 12:47] |
|
Muzieksmaak is dik in orde ja. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hoi nieuw spul She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De meisjes waar ik vroeger doktertje mee speelde heten ook vaak Lotte.. heb je een foto voor deze vunzige tovenaar? ps. Ik denk dat deze band ook niet zla misstaan in je bandlijstje: http://www.myspace.com/voidoffunus [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-10-2009 12:39] |
|
Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik vind Lotte ook echt een goede naam, ja. |
|
quote: 69 |
|
quote: Tsja, ik ben at the moment helaas niet in de mogelijkheid daar iets aan te veranderen. |
|
Dan weten we ook gelijk iets meer over je leeftijd dus? Waar ergens te houten woon je dan? |
|
quote: Helaas. En nee, ik heb ook geen Hyves/MySpace/weetik’twat om er een vandaan te halen. |
|
quote: Haha, inderdaad. Om het nog even erger te maken, niet zozeer in Houten zelf maar in een van de omliggende dorpjes.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |