|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Woonplaats: Een klein dorpje, België. Verder studeer ik in Gent Leeftijd: 21 Relatie: Nee Bier of whisky: Wijn, mag dat ook? Thee of koffie: Geen van beide. Favoriete bands: Wisselt nogal eens, om eerlijk te zijn. Vooral Black en Doom. Verder luister ik ook graag allerlei niet-metal. Laatste tijd staat er vooral Dinosaur JR, Svarti Loghin, Sólstafir en Lord Vicar, evenals Ki (Devin Townsend), op. Hobbies: Muziek luisteren is het enigste wat ik een hobby zou noemen. Opleiding: Ik volg Japanologie. Heb geen fotos van mezelf op de PC staan, maar dat is ook niet erg . Ook lees ik ZM al een 4tal jaar (of 5?), met plezier. Verder heb ik hier ooit een account gemaakt, maar ik heb geen enkel idee wat m'n accountnaam was. Heb er eigenlijk ook nooit op gepost. Bij deze, een nieuwe start! (Hopelijk) aangename kennismaking |
|
Waarom doe je een opleiding waarbij de japanse taal betrokken is? Wil je muilperen? |
|
Welkom, : witte wijn : : rode wijn: of : rose: ? |
|
quote: Tja, waarom denk je? quote: Alle 3, hangt voor mij af van de situatie eigenlijk |
|
Svarti Loghin ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Weest wellekome! Allen die willen ten kaaperen varen.. [Dit bericht is gemodereerd door God op 23-05-2009 22:52] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dan ga ik nu voor een rode, proost, tut, cheers. |
|
Net een flesje Roija achter de kiezen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Rioja zelfs. [edit]Hee wacht, dit is het lultopic helemaal niet. Welkom nieuwelingen! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-05-2009 23:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Goeiemorgen Mark |
|
quote:Jan, Piet-Joris en Corneel |
|
Uiteraard welkom etc. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Na een aantal posts in het concert gedeelte kwam ik erachter dat ik me niet eens knap voorgesteld heb Onder de noemer beter laat dan nooit zal ik me even voostellen!!! Mijn naam is Ruud Gons Woonplaats: Hoorn Leeftijd: 30 Relatie: Wat heet, ik ben getrouwd en we hebben 2 meiden: Evy (4 jaar & Benthe bijna 2 jaar) Bier of whisky: Een van mijn hobbies is bier proeven dus zeker Bier Thee of koffie: Over het algemeen koffie, maar niet teveel want daar wordt ik trillerig van (Ieder gek zijn gebrek) Favoriete bands: teveel om op te noemen gezien ik van veel genrés binnen het Metal segment houdt, het ligt aan mijn stemming! Hobbies: Festivals organiseren (vertel ik zo ff meer over), Bier proeven, boksen (Geen tijd meer voor, je kent het wel 40 uur werken, kids dan houdt het even op) Opleiding: MBO groepsleider magazijn, maar me werk is totaal anders geworden (Ben werkzaam als medewerker Technische Dienst) Maar over de festivals, ik organiseerde een aantal jaren festivals en concerten onder de naam Darktime Fairytales in poppodium Manifesto in Hoorn, op een gegeven moment ben ik met een aantal mensen binnen Manifesto samen gegaan en opereren we nu onder de naam Metal Manifesto dit jaar hebben we de bands: Brutus, Collision, Desponency, Diggeth, Erebus, Izegrim & The Dying mogen ontvangen! Als er vragen zijn, vraag maar raak |
|
Welkom |
|
Thanx |
|
Allow myself to introduce myself. Mijn naam is Hans Worst (voor degenen die dit niet begrijpen, geen echte naam natuurlijk, ik ben erg gesteld op mijn privacy) Woonplaats: Venlo Leeftijd: 36 Relatie: Heb ik Bier of whisky: Beide, ligt aan de gelegenheid. Thee of koffie: Café Noir Favoriete bands: Teveel om op te noemen. Ik hou van Death, Thrash en Rock n Roll Hobbies: Vanalles, zeuren, muziek, films, vrouwen, politiek. Opleiding: HBO Politicologie Gelieve ook een foto te posten. Doe maar niet, kan het beeldscherm niet aan. |
|
Welkom hier en gave studie! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Dank je. Ik heb de studie overigens (nog) niet afgerond hoor. |
|
Ah, weer een ouwe lul erbij, heel goed. Mooie nick btw! Welkom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dan zal ik me ook maar eens voorstellen, misschien dat ik ooit nog iets interessants bij te dragen heb, dan heb ik me in ieder geval al voorgesteld. Woonplaats: Uden (Brabant!) Leeftijd: 19 Relatie: Nee, vrijheid en blijheid Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Allebei niet, ik krijg warme vloeistoffen niet naar binnen. Favoriete bands: Dornenreich, Kataklysm, Taake, Turisas, euh heel veel meer, vooral black, death en folk en ook heel veel niet-metal. Hobbies: muziek luisteren (origineel), naar concerten gaan, kleding maken, tennissen. Opleiding: Geen op 't moment, ik werk (een beetje), in september begin ik met muziekwetenschap. Flauw. Ik kan wel vertellen dat ik van het vrouwelijke geslacht ben. |
|
Edit: oh sorry is dat te intiem? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-06-2009 19:10] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Welkom hier Inge.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Welkom. |
|
quote: Oke, doei. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |