|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo beginners. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
foto! |
|
juist! quote: Je moeder. |
|
Wat vreemde pose.. alsof iemand elk moment een flinke cumshot in haar gezicht gaat te schieten zoniet haar geheel onderschijt. |
|
quote:Mooi gesproken. |
|
quote: Wat is er nu precies vreemd? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Respect [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-06-2009 17:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De smerige fantasieën van de leden onderling is wel net zo ernstig als op Metalfan |
|
Het kan veel smeriger hoor |
|
En dan heb ik hier nog niets gepost! Hallo enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wou net zeggen, het is allemaal wat lafjes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Welkom!! |
|
quote: Ah gut, de teigepartèh is ook van de partèh. Geeijn gezèk, iedereen rèk? Fucking briljant! |
|
Beter Methilde in da house! Fan! |
|
[quote]Op 23 juni 2009 9:00 schreef methilde het volgende: Woonplaats: Leeuwarden Leeftijd: 24 Relatie: nope Bier of whisky: Oeh moeilijk! Beide zijn op zn tijd zeer goed te doen Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Strapping Young Lad, Meshuggah, Dream Theater, Carcass, Trivium, Killswitch Engage, Hacride, Keep Of Kalessin, Riverside, Opeth, Soilwork, Ayreon, Behemoth, Nightrage, Epica, Xerath, After The Burial en nog een hele rits... Hobbies: Muziek schrijven, producen en spelen uiteraard, gitaarbouw, verder lekker de natuur in en gewoon chillen met vrienden. Opleiding: Docent Beeldende Kunst Gelieve ook een foto te posten. zo dan![/quote Hey, jij zit ook op sevenstring forum toch? Stop es met posten hier en ga eens verder aan je gitaarbouw? Zit op nieuwe pics te wachten!!! oh ja: welkom But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Wat een foto wonderen doet.. zelden zoveel reacties (zonder de standaard afzeikerij) gezien |
|
Lees jij dit topic dan ? hahaha. (welkom allen) |
|
quote:LOL Nee, niet op regelmatige basis.. maar er is geen enkel topique veilig voor een plotseling bezoek van mij En ook welkom aan allen, Bonnie incluis [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 24-06-2009 0:18] |
|
quote: A ok dan hehehe. Maar ik moet dit topic toch wat frequenter bezoeken, want er zit hier en daar toch wat leuk materiaal bij. |
|
quote: Ik zag het ja |
|
quote: Ja verrek! ook nog! Forumhoeâh dat ik ook ben, foei! Komende week ben ik weer geregeld te vinden in de werkplaats in de hoop voor de vakantie nog wat dingen te fixen zodat ik in ieder geval iets mee naar huis kan nemen dat op een gitaar líjkt ipv losse houtstukken |
|
toe maar signature |
|
quote:Ach, als die lossen stukken wel lekkah spelen |
|
quote: Deze? Toch niet dus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |