|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom, je bent een uitzondering in de o zo stoere metalwereld. Bareuh... |
|
quote: Het stikt in de metal scene van de homo's. Nifelheim, Angelcorpse, God Seed, Judas Priest. Zoiets als een moshpit is ook enorm gay: zweterige mannen met ontblote bovenlichamen die elkaar betasten enzo. Wat te denken van al dat leer en strakke spandex broekjes. We are all Gay! Zolang je maar geen mietje bent Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hehehe, ik krijg ineens flash backs uit de jaren tachtig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In Duitsland kom je ze nog wel eens tegen... de spandex broekjes. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, gelukkig heb ik het niet zo op duitsers en hun broekjes, ik ga liever niet daarheen. Wacken met carnivore was echt een uitzondering, daar zag ik er toen ook genoeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je fiets mee terug genomen? |
|
quote: Ik blijf ze daar ook altijd mee lastig vallen. We zijn tenslotte nooit gecompenseerd daarvoor. Er kan op z'n minst wel een kratje bier af ofzo, doe maar DAB Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Warsteiner. |
|
ik ben blij dat jullie allemaal zo... geen problemen dervan maken haha groetjes M |
|
Waarom zouden we? Het is toch juist gaaf dat metal een verbindende factor is tussen mensen uit allerlei rangen en standen? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Zolang ik die standjes maar niet hoef te zien, prima. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-07-2009 14:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Op ZM is iedereen van nature heel aardig en maken we absoluut nooit een probleem over iets |
|
quote: :') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
:') We hebben eindelijk onze eigen ZM Homeaux. Hoe ontroerend *pinkt traantje weg* [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 04-07-2009 21:24] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Die was er al maar die post al jaren niet enorm veel meer... http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=317 Je moeder. |
|
Hallo iedereen Woonplaats: Oosterwolde (Frl) Leeftijd:30 Relatie: nee Bier of whisky: bier Thee of koffie: overdag koffie en 's avonds thee Favoriete bands:Gorgoroth, Slayer, Furze, Mastodon, Mayhem, Kyuss, Emperor, Fugazi, Nagelfar, NIN, Lugubrum, Ministry, Darkthrone, Arkangel, Leviathan, Neurosis, God Dethroned, Slipknot, Necromantia, BRMC en nog veel meer. Hobbies: muziek luisteren, bandjes kijken, lezen Opleiding: niet echt Gelieve ook een foto te posten: ik zal eens iemand vragen want ik heb er niet een bij de hand. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-07-2009 22:22] |
|
Welkom |
|
Oosterwolde Gelderland? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nee, in Friesland |
|
Gelukkig. Welkom. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Deze is anders ook al weer erg stil. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Toch wel respekctz dat je er zo voor uit komt binnen het hele metalgebeuren . (Ik heb het nog niet gedurfd. ) |
|
De naam whiterider wordt ineens een stuk duidelijker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: :') Serieus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |