|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het zogenoemde Hogere Biologische Opleiding. welkom N00bin Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hèhè, ik heb zelf ook zeven jaar gymnasium gedaan hoor. Latijn vond ik zelfs erg leuk, vooral de klassieke literatuur en mythen. Jammer genoeg ging het me in zes gym allemaal boven de pet, omdat ik allerlei zaken niet meer met elkaar kon combineren omdat ik nog nooit echt huiswerk had gemaakt of de moeite had genomen op te letten als een leraar iets probeerde uit te leggen. Het is zo jammer dat je al die interessante zaken als de anatomie van vrouwen, de handel in en het gebruik van drugs, het veelvuldig gebruik van alcoholica en de ideale samenvloeiing van al die zaken met het spelen in een band in de schoolgaande leeftijd vaak veel belangrijker vindt dan de gortdroge verhalen die een paar dorre, ribbroekdragende overhemden je staan te vertellen. Pas veel later ontdekte ik dat een vak als geschiedenis of een klassieke taal ook haar charme heeft. @Vlekkie: Gaaf, iemand die klarinet kan spelen! [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-06-2009 20:14] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hoi, jij hier |
|
Welkom allemaal maar weer. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jij ook welkom M22! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Woonplaats: Vlaardingen Leeftijd: 23 Relatie: geen Bier of whisky: bier, hoewel whisky er af en toe ook wel in gaat. Thee of koffie: koffie Favoriete bands: http://www.last.fm/user/Meaufeau Hobby's: bandjes ontdekken, concerten en festivals bezoeken, filmpje kijken, cd'tje luisteren, boekje lezen, etc. etc. etc. Opleiding: Engelse Taal & Cultuur Helaas even geen foto bij de hand... |
|
quote: Dankje! Terug van nooit weg geweest. Noja, een weekje dan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het klopt wel... Vlaardingen is inderdaad nogal dood |
|
quote: Eén van mijn favoriete dichters heeft er anders wel jaren gewoond en is er wellicht geboren en er komt ook nog eens één van mijn lievelingsbands vandaan. Creatieve omgeving dus toch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: C.U.M.F.R.E.A.K IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nounou. Hoe weet je dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dan kan ik niet weten. Dan kan ik alleen zien. volgende keer zal ik eens iets aandigs typen. POEPSLET IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoe weet je dat? Ik heb niet eens een foto van mezelf gepost. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het was zijn signature... |
|
quote: Ik woon er al mijn hele leven, dus ik spreek uit ervaring. Maar een saaie omgeving kan natuurlijk bij sommige mensen ook leiden tot de neiging om zichzelf creatief te ontplooien. Al is het wellicht slechts ter eigen vermaak De band waar je op doelt is toch niet toevallig De Amazing Stroopwafels, of wel? |
|
quote: Eén bandlid klopt, ik bedoelde Fungus. De dichter is Levi Weemoedt. Fred Piek ftw! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dank u, dank u |
|
quote: Ik refereerde naar dat het "om je te kunnen onderscheiden van het plebs" blijkbaar een reden was om er mee op te houden, maar dat je toch op je Hyves schielings vermeldt dat je Latijn machtig bent. Verder vind ik bovenstaande een prachtig verhaal quote: Hehehe, zeer begrijpelijk. Julius Kaisag! quote: Déjà vu! Of gewoon herhaling. Maakt niet uit, klinkt begrijpelijk en alsof je ervan geleerd hebt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee joh, je hele leven is al bekend bij ZM |
|
quote:Hehe, ik ben bang dat het hier zometeen hetzelfde gaat. Ik sta momenteel een 4,8 voor Latijn. Oh ja en hoi, nieuwelingen. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 17-06-2009 0:36] |
|
quote: Latijn heeft een zeer strikt geordende en uitgebreide grammatica. Het is in principe een (bijzonder) groot logisch systeem en als je een zin voor je neus krijgt ben je wel even bezig om dat goed te analyseren, in dat logische systeem te plaatsen en er uiteindelijk een vertaling van te maken. Daarvoor moet je dus zeer systematisch en secuur te werk gaan; als je je dat echt aanleert ga je dat ook in andere sitiuaties gebruiken (een soort van indirect leereffect dus). Daarbij krijg je ook veel meer of minder poëtische teksten voorgeschoteld waarbij je interpretatie van bepaalde woorden (en stijlmiddelen) zeer van belang is voor het begrip van wat er staat laat staan voor een mooie -nog steeds poëtische- vertaling edit: hiermee niet gezegd dat je dat soort kwaliteiten niet op andere manieren (sneller) kan leren [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-06-2009 0:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vond het ook kut destijds She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |