|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom n00bs... Lekkere wijven linksaf richting ZM team hoek en de andere n00bs rechtsaf richting uitloggen. Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
ik ben toch overal signature |
|
ah ik zie het al... foutje! Ik krijg het alleen niet veranderd. Als ik zeg " profiel bijwerken" doet ie niks |
|
Staat toch gewoon 1983? |
|
quote: Misschien moet je je wachtwoord eens intypen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
het is nu veranderd Ik denk dat het laden een beetje lang duurde ofzo |
|
quote: Nu wel ja She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nogmaals...het introductietopic.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
O, nooit geweten en gezien dat er een introductietopic bestaat. ik ben niet echt nieuw meer, en ik heb me nog niet geïntroduceerd, maar vooruit. Woonplaats: Meppel. Leeftijd: 15. Relatie: Neen. Bier of whisky: Geen van beide. Thee of koffie: Thee, maar soms ook wel koffie :D. Favoriete bands: Ajattara, At The Gates, Belphegor, Crionics, Dark Tranquillity, Disarmonia Mundi, Dimension Zero, Dominia, Hate, In Flames, Kataklysm, Eternal Tears Of Sorrow, Equilibrium, Eluveitie, Swartsot, Soilwork, Vader, Zyklon, enzovoort. Hobbies: Schrijven, eventueel gamen, buiten met mijn vrienden, en nog wel meer dingen. Opleiding: Grafimedia. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Op dit soort momenten mis ik mental toch wel. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Prima smaak qua muziek in ieder geval! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: |
|
quote: Haha, bedankt. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Oja welkom en goede smaak. Ben ik de enige die 'grafmedia' las? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Staat dat er niet dan? en Welkom |
|
Haha. :D My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Woonplaats: Sneek (geboren en getogen in "dynamo open air" Eindhoven) Leeftijd: bouwjaar is Juli 1972 Relatie: getrouwd Bier of whisky: erm... doe maar bier ondanks dat Whiskey erg lekker is Thee of koffie: soms koffie soms thee Favoriete bands: Deathspell omega, Satyricon, Arcturus, Mekong Delta, Cynic, Electric Wizzard, Hail of bullits, Shadow gallery, Symphony X, Ayreon, Baardschurft, Smegma. hier laat ik het maar bij, eigenlijk teveel om op noemen na 23 jaar metal Hobbies: (mmo)rpg's spelen, metal (duh), powerkiten en fly boarden, onze honden, reptielen (we hebben op het moment een waterschildpad), underground horror films (favo in mijn collectie: NECRO-mantic I en II) Opleiding: autodidact ICT-er, brood/ banket bakker, heftruck chauffeur |
|
Ah, weer een ouwe lul! En nog van de horror ook! Welkom! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: :D |
|
quote: 15 en al een opleiding volgen... Hoor jij niet braaf in de schoolbanken te zitten van het plaatselijke lyceum? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Thanks voor je welkom! Echt wel een ouwe lul erbij. en ik ben er zelfs trots op |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door herske op 03-05-2009 0:45] |
|
Ik mag heel graag films herkijken. Ik blijf maar genieten van het werk van fulci en romero, ben helemaal idolaat van het eind jaren 70, begin jaren tachtig sfeertje. Japanse spul etc heb ik niet zoveel mee, op de één of andere manier. En zo oud ben je niet en ik kan het weten, hehehe. En idd, ik zie niet in wat er mis is met een ouwe lul zijn. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-05-2009 1:16] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ah, welkom. Lang leve de oude garde! Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |