|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan da nie geleuvuh. |
|
Eg wel zo. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Vragenlijst Woonplaats: Sint-Oedenrode Leeftijd: 24 Relatie: Ja, bijna 6 jaar Bier of whisky: geen van beiden Thee of koffie: geen van beiden Favoriete bands: Heavy Metal / NWOBHM: Blaze Bayley, Iron Maiden, Saxon, Diamond Head, Sparta, Hell, Angel Witch, Riot, Jameson Raid, ARC, Powervice, Judas Priest, Quartz Black Metal: Shining, Krallice, Peste Noire, 1349, Alcest (meer shoegaze inmiddels), Burzum, Amesoeurs, Deathspell Omega, Darkthrone, Profanatica, Descending Darkness Death Metal: Death, Deicide, Atheist, Morbid Angel, Cynic, Obscura, Entombed (eerste twee albums), Arghoslent, Hate Eternal, Origin, Nihilist (!!!) Thrash Metal: Morbid Saint, Kreator, Slayer, Dark Angel, Heathen, Megadeth, Watchtower, Rigor Mortis, Death Angel, Municipal Waste 'Prog' Metal: Threshold, Dream Theater, Opeth, Queensryche (niet alle albums), Riverside, Ephel Duath, Spiral Architect, Amaseffer, Seventh Wonder Doom Metal: Pagan Altar, My Dying Bride, Katatonia, Skepticism, Witchfinder General, Thergothon, Agalloch, Novembre Gothic/symphonic Metal: Epica, Nightwish, After Forever, The Gathering (ja ja, hoort er niet echt bij), Therion, Lacrimosa Power Metal: Kamelot, Sabaton, Rage, Manowar (oud, of moet ie dan bij de Heavy Metal komen te staan?) Hardrock: KISS, Budgie (!!!), UFO, Deep Purple Andere genres: King Crimson, Boners Inc., Bohren & der Club of Gore, Sunn O))), The Mars Volta Hobbies: zie favoriete bands, ook al ben ik er ongetwijfeld een paar vergeten. Opleiding: WO Fiscale Economie Gelieve ook een foto te posten. Leuk geprobeerd maar dat gaan we niet doen. |
|
quote: Da's het betere werk, welkom! |
|
Waar is de grind? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Op zijn oprit. |
|
Fok jou! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Grind? Nieuwe plaat van Antigama vond ik behoorlijk sterk. Ook Dr. Doom kan ik wel waarderen. |
|
quote: Doe je het wel voorzichtig? |
|
quote: Kijk, met jou kan ik praten. En Lionheart; ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Want je hebt een geheime identiteit? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Belgen zijn koel! signature |
|
quote: Sint Oedenrode? Daar werk ik twee dagen in de week! Hoe houd je het daar uit man? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat is er dan mis mee? Misschien niet zo bruisend als andere steden (steden ja, want Sint-Oedenrode heeft stadsrechten) maar als woongemeente is het prima. [Dit bericht is gewijzigd door sx204599 op 24-04-2009 23:56] |
|
quote: Zo weinig anoniem. Iedereen kent elkaar daar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ons kent ons zeggen ze in holland signature |
|
Ah, eindelijk gaat het weer over koot en bie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehe, ik leer bij die vissen scene was best goed allemaal jullie schuld signature |
|
*trots* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
egt wel en die beestjes zo zwemmen signature |
|
Hey weer een paar nieuwe, welkom nieuwkomers! |
|
Oh God, Hypnos heeft de belgische sluisdeuren geopend met zijn interview hoor. Welkom nieuw spul She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Maar jij zegt niks tegen mij.Maar jij bent ook geen Hollander. Tneminste "online".Terwijl ik nog een compliment richting jou maakte. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-04-2009 5:33] =) |
|
Dan stel je je ff aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |