|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, GC, ga even ergens anders topics verneuken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ging over trouwen met Judge toch hier? Wat hebben boezems daarmee te maken. |
|
Wellicht heeft judge heel mooie tieten... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 'Nee, jij!' Maar goed, ik maak een flauw grapje, jij probeert met totale onzin OWW uit de tent te lokken wat (uiteraard) op een verhaal van niveau welles-nietes uitdraait. Ik ben slechts een user, jij een wijze mod. Tsja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat zit je dwars he? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, heel erg. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als jullie een stel zouden zijn wie zou dan de bitch zijn? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Damn! Ik had op een wat grotere hap gehoopt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tsja. Kan ook, hoor. Wat wil je lezen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dan hangt er vanaf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nu is het niet leuk meer. =/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi. Trouwen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb je een kinderwens? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmz, wat bied je ter compensatie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: *wink, wink, nudge, nudge* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Say no more! Overigens prefereer ik kleinere boezems dan van die grote vetzakken. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Whoop, whoop! Scenepoints voor Yirroth. quote: Ik in het algemeen ook, hehe. Maar groot kan ook zeker mooi zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Als ik mij niet vergis stond Judge gisteren in de Effenaar achter de knoppen. Edit: Off-topic natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 15-10-2010 16:17] |
|
quote: Het zal ergens in de komende 2-3 jaar ongetwijfeld wel gebeuren, ja. Geen haast, toch? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In Suriname hebben veel vrouwen ook nog dikke billen bij die boezems natuurlijk, en het is er vaak mooi weer. Als vrijgezel zou ik al gegaan zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: BAN!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |