![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, GC, ga even ergens anders topics verneuken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ging over trouwen met Judge toch hier? Wat hebben boezems daarmee te maken. ![]() |
|
Wellicht heeft judge heel mooie tieten... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: 'Nee, jij!' ![]() Maar goed, ik maak een flauw grapje, jij probeert met totale onzin OWW uit de tent te lokken wat (uiteraard) op een verhaal van niveau welles-nietes uitdraait. Ik ben slechts een user, jij een wijze mod. Tsja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat zit je dwars he? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ja, heel erg. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Als jullie een stel zouden zijn wie zou dan de bitch zijn? ![]() |
|
Ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Damn! Ik had op een wat grotere hap gehoopt. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Tsja. Kan ook, hoor. Wat wil je lezen? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dan hangt er vanaf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nu is het niet leuk meer. =/ Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Mooi. Trouwen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Heb je een kinderwens? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hmz, wat bied je ter compensatie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: *wink, wink, nudge, nudge* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Say no more! Overigens prefereer ik kleinere boezems dan van die grote vetzakken. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Whoop, whoop! Scenepoints voor Yirroth. quote: Ik in het algemeen ook, hehe. Maar groot kan ook zeker mooi zijn ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Als ik mij niet vergis stond Judge gisteren in de Effenaar achter de knoppen. Edit: Off-topic natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 15-10-2010 16:17] ![]() |
|
quote: Het zal ergens in de komende 2-3 jaar ongetwijfeld wel gebeuren, ja. Geen haast, toch? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
In Suriname hebben veel vrouwen ook nog dikke billen bij die boezems natuurlijk, en het is er vaak mooi weer. Als vrijgezel zou ik al gegaan zijn. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: BAN!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |