|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dan is het goed quote: oh, zo bedoelde ik het niet hoor. ik bedoelde gewoon dat ik het nooit gekozen zou hebben. ik had een gewone saaie standaard taart, maar dan wel een ijstaart ipv een gewone "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
15-10 zijn we getrouwd! Heb nog geen goede foto, wel eentje die een collega heeft gemaakt.. We hebben echt een geweldige dag gehad, ceremonie was prachtig, en het feest was echt super! Vanavond vertrekken we voor 16 dagen naar Egypte |
|
quote: Super, gefeliciteerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gefeli! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja, het einde van je leven is nu echt in zicht. Against God and Government |
|
quote: leuke taart! en gefeliciteerd |
|
quote: *proest* ! mja ook hele mooie huwelijken zien gaan en komen; blijf dan idd lekker bij elkaar of trouw dan niet. Mensen scheiden wel heel erg makkelijk vandaag de dag; dus soepvleesgeneratie wat mij betreft. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het probleem is niet dat mensen tegenwoordig snel scheiden. Veel mensen trouwen gewoon te snel zonder elkaar door en door te kennen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@Inkie:Dat valt onder jou leeftijd wel weer mee hoor Trouwen is bijzonder hip ! Overigens hier ook de laatste foto's binnen gekregen. edit: en dan maar eentje posten ook [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 18-10-2009 14:30] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: werkt 2 kanten op, je weet best wat ik bedoel. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Misschien is het wel zo dat getrouwde mensen tegenwoordig minder lang koste-wat-het-kost bij elkaar blijven als hun relatie een grote ellende is. Ik heb ook het idee dat men vroeger juist sneller en op jongere leeftijd trouwde. |
|
quote: Ik denk zelfs nog eerder dat het is zonder zichzelf door en door te kennen. Maar dat is mijn persoonlijke mening Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Volgens mij gaat de gemiddelde leeftijd van mensen die trouwen inderdaad eerder omhoog dan omlaag. Maar "vroeger" was de man ook veel vaker kostwinner en was de vrouw financieel afhankelijk. Tegenwoordig kunnen veel meer mensen zichzelf wel redden. Dus als het niet meer werkt, is de stap naar uit elkaar gaan/scheiden veel makkelijker gezet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klopt, net als dat het nu ook niet meer zo'n taboe is om uit elkaar te gaan. Het is tegenwoordig eerder vreemd als je meer dan 20 jaar getrouwd bent. edit: En gefeliciteerd @ het nieuwe echtpaar [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-10-2009 14:43] |
|
Gefeliciteerd getrouwde menschen! Boeiender |
|
Afgelopen woensdag 7 jaar getrouwd, vandaag 17 jaar bij elkaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gefeliciteerd ouwe! Boeiender |
|
quote: Jullie zetten een goed voorbeeld neer Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Afgelopen september alweer 6 jaar getrouwd en aankomende januari 12 jaar samen. Nog steeds gelukkig en nog steeds verliefd... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Je bent je alleen vergeten te scheren. |
|
Als je later baardgroei krijgt zul je je beseffen dat dat niet waar is Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik weet wel dat ik er nooit als verstrooide boskabouter bij zal lopen. :') |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |