quote:
Op 23 juni 2009 13:33 schreef Illusione het volgende:
Mooie foto's Jacky! Je staat er inderdaad stralend bij.
Dankje.

het was dan ook een super dag, alles liep zoals het moest en iedereen heeft het naar zijn zin gehad. beter had ik het me niet kunnen wensen.
quote:
Op 23 juni 2009 13:35 schreef Ziona het volgende:
Ah, zo ziet ze er niet uit!
Gefeliciteerd in ieder geval, het is je gelukt een man in je web te vangen! En nou goed africhten! Hou je aan de code.
Was zelf ook bijna verloofd geweest, maar ik was zo verstandig om het voor die tijd uit te maken.
hihi, dankjewel...
Hij is al volop in training hoor.

tis een beetje een harde noot, maar ik krijg m wel gekraakt.
En waarom heb je het toen uitgemaakt als ik vragen mag? te jong/niet de ware/schrik/...?
quote:
Op 23 juni 2009 13:36 schreef bastianus het volgende:
Mijn eerste huwelijk duurde, na zo'n 8 jaar samen, ook amper twee jaar. Ik ben de tweede keer ook heel snel getrouwd, tot tevredenheid overigens nog steeds. Bij mijn tweede vrouw wist ik zeker dat ik kinderen met haar wilde, volgens mij is dat een hele goede indicatie.
Edit: En gefeliciteerd natuurlijk, jullie zijn een erg mooi en zo te zien gelukkig stel op de foto.
Nouja, zoals ik al zei hoop ik dat ik het bij een keer kan gaan laten.

En inderdaad, dat van die kinderen is zo gek nog niet. Vroeger wilde ik nooit kinderen, ik was er absoluut tegen. maar sinds ik steven ken ben ik daar heel anders over gaan denken.
maar dat niet alleen, ik was vroeger heel bang voor de toekomst. als ik nadacht over later, dan kreeg ik de zenuwen. en dat heb ik nu ook niet meer. ik denk dat dat ook wel heel belangrijk is.
en dank je wel.

we zijn allebei ook heel gelukkig. en sinds zaterdag zijn we nog gelukkiger ^^ [/klef]
quote:
Op 23 juni 2009 14:58 schreef De Ulk het volgende:
Gefeliciteerd, Wabla!
Dankjewel
quote:
Op 23 juni 2009 15:13 schreef Mottighaerd het volgende:
Gefeli WaBla! Veel succes met de verdere plannen.
Mooie foto's trouwens
Dankjewel.

En dat zal wel lukken. Dinsdag krijgen we uitsluitsel over waar we nog mee bezig zijn en dan zal ik jullie ook allemaal vertellen wat de plannen zijn. ^^
quote:
Op 23 juni 2009 15:13 schreef MR. N het volgende:
Ohja, gecondoleerd WaBla
Dankjewel
quote:
Op 23 juni 2009 15:29 schreef Mutilator het volgende:
Hier ook gefeliciteerd WaBla! Je ziet er nog goed uit!
Kinderplannen?
Dankjewel, en dankjewel
Ja die zijn er wel maar nu nog heel even niet. eerst hebben we nog een paar zaakjes te regelen, en dan moet ik nog eens een hartig woordje met mijn man gaan wisselen. hij wil namelijk een elftal, en als dat gaat gebeuren mag ie ze toch zelf eruit gaan duwen.