|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmm, dan lijkt het snel gegaan voor me ... |
|
nou is het wachten op de foto's waar WaBla langzaam begint uit te dijen, joggingbroeken gaat dragen, het haar laat verwilderen en een flinke scheut acne ontwikkelt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vergeet haar afknippen niet. "Ja, want dat is makkelijker" |
|
quote: Nja, ligt misschien eraan wat je rap vindt Ik ken Steven volgende maand 2 1/2 jaar. We zijn alleen niet meteen bij elkaar gekomen, dat heeft toen nog een maandje of 2 geduurd. Misschien is het inderdaad nog wel wat snel, maar we hebben allebei het gevoel dat het goed zit, en dit is ook echt wat we willen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: quote: *ziet het voor zich* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Was geen oordeel hooor, maar wist niet dat je al 2 jaar bij deze was. Hmm, ben nu 7 of 8 jaar bij de mijne .... hmm, toch maar eens een keer wat op schrift laten stellen. Nog niks aan gedaan |
|
Zeg dat nou niet, straks krijg ik het gevoel dat ik ook eens in die richting moet gaan denken, en ik ben daar nog veel te jong voor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Weer een beetje het andere uiterste he. Ook niet bar handig met pensioenen, hypotheken, erfenissen, etc. @Wabla: Toch doorgegaan dus. Gefeli maar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: zo vat ik het ook niet op hoor. probeerde het ook gewoon een beetje uit te leggen. en sommige mensen vinden 2 jaar supersnel, en anderen trouwen al na een half jaar.... das maar net hoe je het bekijkt he "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd meid! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: tuurlijk is het doorgegaan. er is nooit sprake geweest van dat het niet zou doorgaan. dankjewel. nu part 2 van ons plan. maar das nog even confidential, dus mondje dicht aub. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: dankje "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gefeliciteerd joh ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik zeg niks Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gefelidepeli! |
|
quote: Meteen gedaan toen we ons huis kochten: samenlevingscontract en testament. Bij mijn eerste keer samenwonen niks geregeld, maar gelukkig alles behalve een moddergevecht geweest toen we uit elkaar gingen. We waren eerder ruzie aan het maken wij de ander welke spullen mocht laten houden hehe |
|
WaBla: Gefeliciteeeerd!! Mooi bruidje hoor En tsjah, snel... Wij trouwen na iets meer dan anderhalf jaar... Waarvan we overigens 1 jaar en 3 maanden van samen hebben gewoond.. Als je het dan nog niet weet weet je het nooit meer denk ik maar! En als het goed voelt.. Wel zin in inmiddels! Hopen op mooi weer, feest is in een weiland met 2 grote tenten.. Liveband, catering, tap, toiletwagen, kampeerplaatsen.. Zinnnnn! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ach, waarom niet na korte tijd al meteen trouwen? Een scheiding is tegenwoordig zo geregeld. Al schijnen de gristenen het weer moeilijker te willen maken. Maar goed, mijn eerste scheiding verliep bijna net zo vlot en gemakkelijk als mijn eerste huwelijksdag. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-06-2009 13:21] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nou, die scheiding hopen wij natuurlijk achterwege te houden maareh, wat is snel, eigenlijk? de ene weet al na een maand dat ie de rest van z'n leven bij 1 persoon blijven en doet dat ook, de ander is 10 jaar samen, trouwt, en 2 dagen na de huwelijksreis is ie de hort op (waargebeurd verhaal). "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Klinkt bekend. Erg naar en kinderachtig allemaal. (ja maar mijn ouders hebben dit voor ons gekocht dus is het van mij! ) Maar Watery Black, hoe oud ben je als ik vragen mag? |
|
Zaterdag 28 Augustus 1982 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nog een reden waarom samenwonen één van mijn persoonlijke nachtmerries is. Brrrr. Mooie foto's Jacky! Je staat er inderdaad stralend bij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ah, zo ziet ze er niet uit! Gefeliciteerd in ieder geval, het is je gelukt een man in je web te vangen! En nou goed africhten! Hou je aan de code. Was zelf ook bijna verloofd geweest, maar ik was zo verstandig om het voor die tijd uit te maken. |
|
quote: Mijn eerste huwelijk duurde, na zo'n 8 jaar samen, ook amper twee jaar. Ik ben de tweede keer ook heel snel getrouwd, tot tevredenheid overigens nog steeds. Bij mijn tweede vrouw wist ik zeker dat ik kinderen met haar wilde, volgens mij is dat een hele goede indicatie. Edit: En gefeliciteerd natuurlijk, jullie zijn een erg mooi en zo te zien gelukkig stel op de foto. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-06-2009 13:37] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |