|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
@Lain "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Gefeliciteerd Lain. |
|
Proficiat! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kutzooi man, nou sta ik buiten spel. Maar vet grats enzo dude. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Gratuliere www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dank³ EDIT: Sorry Sleggie, had je me maar eerder moeten vragen! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-12-2011 12:55] Bruce Banner |
|
Ja kom op Sleggie, er zijn vast nog meer kale langharige haakneuzige nepduitsers te vinden! Zeker in Limbabwe! |
|
Gefeliciteerd Ronald! |
|
Congratz! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gefeliciteerd Lain! |
|
heuy laintje, dat werd wel hoog tijd he! Gefeli dude! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Wel altijd eerlijk tegen elkaar blijven, Lain. Anders komt er alleen maar narigheid van: 99-jarige wil na 77 jaar huwelijk scheiden Laatste update: 30 december 2011 18:16 ROME - Een 99-jarige Italiaan wil na 77 jaar huwelijk scheiden van zijn 3 jaar jongere vrouw. Hij kan het zijn echtgenote niet vergeven dat zij hem meer dan een halve eeuw geleden heeft bedrogen, meldt de krant Il Giorno. De gepensioneerde politieman ontdekte het bedrog, toen hij in 2002 in een la liefdesbrieven van zijn vrouw aantrof. Ook al waren de brieven meer dan 50 jaar oud, toch was het huwelijk sindsdien kapot, aldus de man. Hij ging weg, maar trok na een verzoening weer bij zijn vrouw in. Nu is de hoogbejaarde man tot de conclusie gekomen, dat het huwelijk niet meer te redden is. De twee trouwden in 1934 in Napels en verhuisden 21 jaar later naar Rome. Zij hebben vijf kinderen en meer dan tien kleinkinderen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gefeliciteerd Lain!! |
|
Over exact 100 dagen (op 25 Mei) gaat het gebeuren. Bruce Banner |
|
'...DER vriendin'. Dat zou niet best zijn. Voor de rest van harte. Trouwen is leuk en getrouwd zijn is nog veel leuker! Ja hoor... |
|
"mit der Freundin" is ander wel geheel correct, mijn waarde. Het is "die Freundin"; in de 3e naamval wordt het "der". En Dank, uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-02-2012 13:47] Bruce Banner |
|
Gin pot zo scheef.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
... of ieje heb er wel eens noast piest? |
|
quote: Ha, stimmt. Die|der|der|die. My bad. Scheiße. Hoe dan ook, trouw die shit! Ja hoor... |
|
Lijkt me wel lachen als Lainedil kinderen krijgt. |
|
quote:Ook dat. Maar ik bedoelde 'of een dekkel den wel past'. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, ik bescheur me ook totaal... ?? Bruce Banner |
|
quote: Dit, toch? O:) Anyway, gefeliciteerd en geniet ervan [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-02-2012 17:46] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Cheers. Ik vermoed dat Bram even wat stoers wilde zeggen. Is niets nieuws. Ik denk ook, dat hij me hiervoor wel wil slaan enzo... Bruce Banner |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |