|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee, mag ik een klein hoogtepuntje hebben in deze beerput die relatie heet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: gaaf! laat effe weten wanneer, komen we wedding crasher spelen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
gefeli Mark! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Afgelopen vakantie mn vriendin ten huwelijk gevraagd, en ze heeft ja gezegd. Datum en alles moeten we nog gaan bedenken. |
|
Goed bezig man, gefeliciteerd. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Congrats Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Gefeliciteerd! Verder vind ik trouwen maar stom: door het trouwen van iemand anders heb ik een paintballkogel teruggekopt dit weekend Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gefeliciteerd! |
|
quote:Top kerel! |
|
quote: Hmmm paintballen, dat lijkt me nog wel een keer een leuke activiteit, maar dat kan ook komen omdat het net ook voor kwam in een aflevering van The Big Bang Theory. Wel een klassieke vrijgezellenfeest activiteit. |
|
quote: Is leuk, ja. Voordelen daar waren wel: mooi sfeervol terrein (rond/over Fort Stabroek bij Antwerpen, redelijk wat hoogteverschillen en zowel bos als 'verhard') en ook andere groepen aanwezig (dus veel lui op het veld). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gaaf! Gefeliciteerd kerel! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Absoluut! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gefeliciteerd! Ik zal er zelf nooit aan beginnen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 15-08-2011 22:02] =) |
|
Proficiteerd Sjaak |
|
Zeg nooit nooit, nyb... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Huwelijksreis is inmiddels geboekt, eindelijk eens -echt- iets om naar uit te kijken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: NOOIT! =) |
|
quote: Leuk! Wij trouwen ook binnenkort, in januari Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Zeiden we hier 19 jaar geleden ook. 9 jaar later was het toch zover. Over een jaar trouwen we dus voor de tweede keer, nu in vegas. Je kennie wetuh! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:De tweede keer trouwen doe je toch altijd met iemand anders? Heb ik wel gedaan in elk geval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is ook een mogelijkheid, bas, is ook! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zei ik 10 jr gelden ook en nu nog steeds |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |