|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd! |
|
quote: Gefeliciteerd!!! Dit jaar al weer 20 jaar. Bazzio Attacks!!! |
|
Vriendin en ik zijn niet getrouwd, maar vertrouwd. |
|
Jullie zijn elkaar dus al beu. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee joh, vertrouwd hoeft toch niet gelijk te staan aan saai? |
|
Zo, Laintje op de knietjes bei der Freundin, met een JA als gevolg. Bruce Banner |
|
Gefeliciteerd Lainedil. |
|
Tof! Gefeliciteerd! No regrets and no remorse... |
|
Glückwünsche |
|
Mooi, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gefeliciteerd |
|
Gefeliciteerd. Wanneer gaat het trouwen echt gebeuren? |
|
Gefeliciteerd ! |
|
Gecondoleerd Lain! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-12-2011 0:42] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
OMG, weer iemand verpest! Congratz Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Congratz Herr Lain! Maar Frau Lain boft ook hoor. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Gefeli man! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gefeliciteerd, ouwe collaborateur! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gefeliciteerd lieverds. Goede actie! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hier zit mijn vriendin zelf op de knietjes als ze JAAH, JAAH, JAAH roept. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sterk, XXL Dank, allen! Bruce Banner |
|
Proficiat dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Volgende keer idd zij weer op de knietjes wanneer ze de ring om je elfde vinger schuift Maarruh, leuk, Lain: gefeliciteerd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |