|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ? Outsider? Ik ben het wel redelijk met je eens hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Engeland is niet 100% hetzelfde als de binge-drink of Ibiza vakantie programma's die jullie op SBS6 zitten kijken, hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
95%? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Oh,oh cherso is op RTL 5. |
|
Oh oh wat? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Waar komt die de-derailment van jou vandaan? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: |
|
quote: De-derailment? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vond je post nogal offtopic overkomen terwijl het eigenlijk al offtopic was gegaan. Sorry als ik het verkeerd opvatte. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Allejezus, is dit een real-life docu of een soort comedy-soap? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zo, spuit elf geeft modder. Shit is al weken in het nieuws. Ja hoor... |
|
quote: Wilde gewoon even jullie enorme stereotypering van Engeland en Engelse vrouwen corrigeren She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Spuit elf is wel populair geloof ik. Ter informatie, ik woon in Engeland en ik kan je verzekeren dat dat programma hier echt niet in het nieuws is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Gelukkig. |
|
quote: The Villa , maar dan met hagenezen op vakantie Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oh god, dan weer ik alweer genoeg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
The villa was gaaf! Booze britain is toch ook wel een soort oh oh, maar dan telkens met andere mensen in een andere stad. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-10-2010 22:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We zijn eruit, volgend jaar naar las vegas en dan opnieuw trouwen, liefst bij zon elleviskapelletje. Onder het mom van omdat het kan. Dan is dit alweer 10 jaar geleden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mooi man Wij hebben inmiddels de grote zaken rond (lokatie, voer en drank, fotograaf, etc). Nou kan het lange lange wachten beginnen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wanneer zo ongeveer dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net zo lang als Wim zijn haar (op die foto)? |
|
Niet zo héél lang dan, ik ben niet zo groot, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Gaaf zeg. Mooie foto ook. Ik ga niet meer trouwen, twee keer is wel genoeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: September 2012. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |