|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, dat snap ik dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehehe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, nee, wacht, ik bedoel in zijn algemeenheid. Ik heb me op ons bruiloftsfeest prima vermaakt. Als je maar eenmaal door die ceremonie heen bent, de rest is top. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Van de ceremonie weet ik niets meer. Van het feest alles. Wat een gave bende.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Niet zenuwachtig, maar dat flauwvallen op het moment supreme is wel een angst van me ja, hahaha, zou (helaas) ook echt iets voor mij zijn, haha |
|
Ja, dat had ik dus ook en dat dacht ik dus ook. Gelukkig viel het allemaal reuze mee! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Afgelopen zaterdag dus. Hartstikke leuke dag, niet flauwgevallen, lekker eten, kei leuk feest. Fatsoenlijke foto's krijgen we zsm, maar ik wou deze jullie toch niet onthouden: |
|
Mooi, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Altijd positief. Maar gefeliciteerd man. |
|
Gefeliciteerd Sjaakie. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Gefeliciteerd! Ben zelf bijna 24 jaar getrouwd.... time flies. Bazzio Attacks!!! |
|
Vorige week 12 1/2 jaar getrouwd en 22 1/2 jaar verkering. VIESPEUK!!! |
|
Proficiat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je was vergeten een bosje bloemen te kopen, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, bloemen geven doe ik niet aan. Dat is gewoon een bosje dode bloemen aan iemand geven, vind ik zo'n achterlijk idee. Vorige week niet aan toegekomen en nu m'n posts aan het opschroeven, hup 50! Ik mis van alles, zag ik toen ik nog 1 keer als de tegenpartij inlogde, die account is nu gesloten. VIESPEUK!!! |
|
Had ik beter 2 posts van moeten maken, hehe. ND, thanks! VIESPEUK!!! |
|
Je bent er bijna. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ga hard, MAN! VIESPEUK!!! |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ga eens langs de snackbar, je wordt mager. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Mijn lievelingsauto, een Traction Avant! Die vrouw dat heb je ook niet slecht geregeld trouwens, gefeliciteerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zelfs ik ga eraan geloven... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |