IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2025 15:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2025 15:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Beste is dat je gezamenlijk met de verdeling OK bent (dat het voor beiden fair voelt) en niets achterhoudt, wat voor verdeling dan ook kiest, en dat vastlegt. En dan gewoon verder gaan met je leven.

Net als alle stellen doen dus.

Wat ongeveer neerkomt op:

"Wij zijn niet zo. Als wij uit elkaar gaan doen we dat op een volwassen manier".

Om vervolgens bij een scheiding te roepen dat je aan die uitspraken geen actieve herinnering hebt.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 24-03-2025 17:26 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Jullie leggen de focus wel erg op materialistische zaken en geld.

"En dan gewoon verder gaan met je leven" is niet echt hoe zulke dingen werken. Ik hoop dat Rav ook emotionele steun krijgt. Het zijn niet enkel vrouwen die dat nodig hebben.

I want you to caress me like a tropical priest

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 24-03-2025 17:46 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

In emotionele steun kan je niet wonen. De huizenmarkt is geen grapje.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig"

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2025 17:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2025 15:40 schreef XXL het volgende:
Net als alle stellen doen dus.

Wat ongeveer neerkomt op:

"Wij zijn niet zo. Als wij uit elkaar gaan doen we dat op een volwassen manier".

Om vervolgens bij een scheiding te roepen dat je aan die uitspraken geen actieve herinnering hebt.

Dat is inderdaad een volstrekte illusie om van tevoren vanuit te gaan. Zou wel zo moeten zijn, we doen ons best, maar lukt dan opeens toch niet zo goed.

Bedoelde het alleen als 'beste' uitkomst van dit soort dingen als je niks geregeld hebt. Beter het van tevoren regelen/duidelijk maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-03-2025 17:48]

No dogs, no masters.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 24-03-2025 17:58 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2025 17:46 schreef KwelgeestIV het volgende:
Er zijn altijd vrienden of familie bij wie je tijdelijk terecht kan. Daarnaast is een huis voor 1 persoon niet echt nodig. De appartementenmarkt is prima.

I want you to caress me like a tropical priest

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-03-2025 18:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2025 17:26 schreef Tanteloos het volgende:
Jullie leggen de focus wel erg op materialistische zaken en geld.

"En dan gewoon verder gaan met je leven" is niet echt hoe zulke dingen werken. Ik hoop dat Rav ook emotionele steun krijgt. Het zijn niet enkel vrouwen die dat nodig hebben.

Ja. Dat is het ZM-tribunaal, dus ook ik.

Zeker moet Ravnajuv emotionele steun hebben. Dat is het belangrijkste voor hem om zelf verder te gaan. Maar de materialistische/praktische aspecten van een scheiding snel en zonder al teveel gedoe afhechten werkt daar ook in mee.

Ik praat nu duizend keer voor mijn beurt, weet zijn situatie niet goed genoeg. Scheiden is emotioneel al ingewikkeld genoeg, beter om het praktische deel zo snel mogelijk uit te zoeken met elkaar, denk ik. Waar je emotioneel ook bent, de wet gaat je iets vragen en daar heb je een keuze hoe moeilijk je het ook zelf maakt.

Je hebt helemaal gelijk, het is allemaal niet zo simpel uit te leggen. En mannen zouden zeker meer naar emotionele steun moeten zoeken.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 24-03-2025 18:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2025 17:46 schreef KwelgeestIV het volgende:

Ja, dat is gewoon een realiteit. Is al niet best in het algemeen, laat staan met een scheiding.

No dogs, no masters.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2025 18:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben nogsteeds blij dat mijn partner en ik niets hebben met trouwen en alles delen. Het zal vast niet ieders ding zijn maar ik blijf erbij:

Latten FTW!!!

Elk ons eigen inkomen, huis, auto, CD collectie, vermogen en rekeningen. Alles wat we kopen valt onder eigen bezittingen.
Duidelijker en overzichtelijker gaat het bij ons niet worden.

Mocht de relatie ooit stuk lopen is er verder geen gedoe en zijn we gewoon beide weer single.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-03-2025 19:08 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Och, wat voor de één werkt, werkt voor de ander niet en andersom. Net als het gezeik met scheiden; bij het ene stel gaat dat allemaal prima en zonder gedoe, bij het volgende niet. Dat is allemaal zo individueel.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 24-03-2025 20:57 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Ik heb 2 lange relaties gehad + wat tussendoortjes. Ervaring genoeg dus om te weten dat er niet getrouwd gaat worden. Beide partners veranderen door de jaren heen en als het echt niet meer gaat - om wat voor reden dan ook - ben ik niet van plan haar de helft van m'n vermogen mee te geven alleen maar omdat zij liever op een andere piemel gaat zitten of is geevolueerd in mijn moeder en schoonmoeder tegelijkertijd.
Slecht gedrag moet je namelijk niet belonen.

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 24-03-2025 21:47 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vertel me dat je twee keer belazerd bent/haar belazerd hebt zonder dat te vertellen. Het hoeft ook allemaal niet in gemeenschap van goederen he, pik.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-03-2025 21:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gelukkig verdiend mijn vrouw meer dan ik, dus ik hou er nog een aardig centje aan over

DuncanMcDane
Posted 25-03-2025 0:17 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Niet belazerd maar lang genoeg om te weten dat een snelle break het beste is. Je weet hoe je ega kan zijn. Nou, als er geen rem meer opzit omdat je toch uit elkaar gaat maak je mee hoeveel erger ze nog kan zijn. Heb gewoon geen zin meer in dat gezeik.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2025 14:48 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Helder. Twee keer belazerd dus. Zuur inderdaad.

DuncanMcDane
Posted 26-03-2025 17:39 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Kun je ook nog lezen of ben je gewoon aan het invullen?
Je kunt ook gewoon klaar met een wijf zijn zonder dat ze op een andere piemel is gaan zitten hoor.
Moet wel toegeven dat de tolerantiegrens hier een stuk omlaag is gegaan. Als in, ben er steeds eerder klaar mee. Ach ja...
Misschien dat "emotionele teleurstelling" een betere term is maar dat klinkt ook weer zo wijverig...

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-03-2025 18:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het begint natuurlijk wel bij een goeie uitzoeken...

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2025 18:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat zijn de tips.

DuncanMcDane
Posted 26-03-2025 19:15 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Dat ik daar nog nooit aan heb gedacht. Geweldig advies !

Weet je, ik merk het nu aan 2 goede maten die nog wel zijn getrouwd. Het is wachten wat er het eerste komt, een scheiding of een hartinfarct. Er is geen lol meer aan daar maar ja, de kinderen he. En het is zo vreselijk herkenbaar allemaal, de streken van die wijven. En je gaat dat steeds meer herkennen bij andere vrouwen, ook waar je geen relatie meer wilt maar gewoon in de dagelijkse omgang. Het stronteigenwijze, het getetter, het jou eigenaar van hun probleem proberen te maken, het gemanipuleer, het niet willen luisteren en maar door blijven ratelen en gaan schreeuwen / snauwen als ze hun zin niet krijgen. Eigenlijk zou het verschijnsel "vrouw"ook gewoon een categorie op DSM-V moeten zijn...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 26-03-2025 19:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2025 14:48 schreef Ralph het volgende:
Helder. Twee keer belazerd dus. Zuur inderdaad.

Sorry, Ralph, maar dit zijn wel erg onnodige provocaties; toch?

No dogs, no masters.

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 26-03-2025 19:32 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Welke debiel heeft dit topicje deel 1 dan ook aangemaakt...

O, wacht.

Nog steeds getrouwd hier, sinds 2002 en daarvoor 10 jaar verkering. Met dezelfde vrouw, ja. En dat zonder kinderen.

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 26-03-2025 19:46]

Ouwe Zemelaar

Sater
Usericon van Sater
Posted 26-03-2025 19:32 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Jeetje, ‘wijven’ dit, ‘wijven’ dat. Ik ken dit in mijn sociale kring alleen van dronken ooms op verjaardagen. Maar misschien is dat omdat ik niet aan teamsport doe. De meeste van mijn vrienden hebben een doodnormale relatie met ups en downs en soms loopt er wel een spaak. Maar ik denk dat als dit je kijk is op vrouwen je zelf een groot deel van de oorzaak bent waarom het niet lekker loopt met de ‘wijven’.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

spectre
Usericon van spectre
Posted 26-03-2025 19:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gleufdieren zijn het! stuk voor stuk!

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 26-03-2025 19:37 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

grab them by the poessemeloessie!

Ouwe Zemelaar

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-03-2025 20:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 maart 2025 19:15 schreef DuncanMcDane het volgende:
Dat ik daar nog nooit aan heb gedacht. Geweldig advies !

Weet je, ik merk het nu aan 2 goede maten die nog wel zijn getrouwd. Het is wachten wat er het eerste komt, een scheiding of een hartinfarct. Er is geen lol meer aan daar maar ja, de kinderen he. En het is zo vreselijk herkenbaar allemaal, de streken van die wijven. En je gaat dat steeds meer herkennen bij andere vrouwen, ook waar je geen relatie meer wilt maar gewoon in de dagelijkse omgang. Het stronteigenwijze, het getetter, het jou eigenaar van hun probleem proberen te maken, het gemanipuleer, het niet willen luisteren en maar door blijven ratelen en gaan schreeuwen / snauwen als ze hun zin niet krijgen. Eigenlijk zou het verschijnsel "vrouw"ook gewoon een categorie op DSM-V moeten zijn...

Klinkt vooral als elkaar niet de ruimte geven, elkaar niets gunnen, en elkaar niet willen begrijpen en vooral in de eerste plaats niet communiceren.

Dat een vrouw als moeder gaat gedragen komt ook nog welleens omdat je zelf als kind gedraagt.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com