![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat hebben we samen zo afgesproken, we staan gelukkig op goede voet met elkaar. Ik ben er tevreden mee, we zouden nog voor co-ouderschap kunnen gaan, maar dat is vanwege mijn werk niet haalbaar en ik moet zeggen dat me dat ook niks lijkt. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Oké duidelijk. Co-ouderschap is zeg maar de term voor 50-50? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ja, zo ongeveer. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Nou ja blij dat jullie t zo goed uitgewerkt hebben ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Pffff, gedoe. Zie het bij mijn beste maat ook momenteel wat voor impact zoiets heeft. Sterkte PJ! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Gelukkig zijn er ook mensen die gewoon het welzijn van de kinderen op de 1e plek zetten ipv hun eigen status. Maar goed, dat zal voor een reli wel een ongrijpbaar concept zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Dus niet met caron op stap? Sterkte man. ![]() ![]() |
|
quote: Nou, dat is wel gelukt! ![]() Maar wel klote, man! Even heel wat anders, maar je kan toch gewoon een echtscheidingstopic aanmaken? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Ja! Zo van "Onweerwolf, wil je van me scheiden?" [koek is op-tipok I] Ik wil verder van Pandroid... z'n scheiding geen geintje maken trouwens, ik hoop zo'n nederlaag (zo moet het althans voelen, denk ik) nooit mee te maken. Sterkte. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Louis C.K. over scheiden: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Sterkte, PJ! No dogs, no masters. ![]() |
|
Merci allen. Nu zullen we dit topic maar overlaten aan mensen die nog effectief gelukkig getrouwd zijn, of dat nog van plan zijn ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
quote: Hehe maar wat hij eigenlijk probeert te zeggen is dat je dus veel ruimte voor elkaar moet blijven geven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nou was leuk, moet ik vaker doen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja? Ben je getrouwd? Mag ik je feliciteren? ![]() ![]() ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Foto's of het is niet gebeurd. ![]() |
|
quote: Lol! Gefeli, man! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: https://www.mormon.org/ Graag gedaan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Krijg ik pas over een week of twee ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
En dat in 2017. Gefeliciteerd. ![]() |
|
Proficiat, kerel! ![]() |
|
Gefeliciteerd Bram. Bedankt voor de uitnodiging ook. Ik had wel een caviaatje gelust. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Feli Bram!! Leuk. Foto's, inderdaad! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Gefeli! ![]() [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |