|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag 3 jaar geleden alweer Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gisteren: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
gescoord bij de etos gefeli !! |
|
quote: Ziet er goed uit M, heb je getraind? |
|
Dat gewicht sleep je allemaal mee op de fiets? |
|
quote:Ik dacht dat zij achterop ging, maar had niet beseft dat zij eigenlijk jij was! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-07-2012 11:02] |
|
quote: Ja dat dacht ik ook.. maar ik zie waardoor de vergissing gemaakt is. M zijn jurk staat hem overigens wel beeldig! |
|
Ja, het beaccentueerd echt zijn vrouwelijke rondingen mooi. |
|
En de kleur past perfect bij zijn huid ook, het rode accent in zijn haar is ook prachtig bij de kleur van zijn ogen. Top gedaan hoor! |
|
En die bloem, matchende lippenstift en prachtige -vast erg dure- ketting maken het af! |
|
Ha, juweeltje dat LOLDutchpeople. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Ben je in de kerk getrouwd? Toch gefeliciteerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dude, da's onze stamkroeg.. In de meeste kerken hangt geen Grolsch logo [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 30-07-2012 19:20] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Pfiew. Maar waarom heeft die trouwer een jurk aan dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nou las ik brouwer. :') |
|
quote: Geen idee eigenlijk.. Hebben niet alle trouwambtenaren dat? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Oh ja, hier ook nog effe melden.... Deze jongen is maandag aan de beurt.... spelfout weggehaald... |
|
Zo even tussen neus en lippen door, hehe. "Gratis" dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Yep, niet teveel drukte van maken, wat dat betreft ben ik net zo romantisch als een steeksleutel 13... spelfout weggehaald... |
|
Trouwen op zich is natuurlijk al hartstikke romantisch. Zegt steeksleutel 12. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat zeggen al die steeksleutels zogenaamd... Gefeliciteerd en veel plezier maandag. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ga zelf over 2 weken aan de ketting. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hey mark neukt je vrouwe je wel eens met een dildo |
|
quote: Alleen als ik het heel lief vraag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |