|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: HieperdePippi Hoera !! Gefeliciteerd !! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: helemaal gemist! gefeliciteerd! quote: en waar gaat de reis heen? quote: wat een getrouw hier! Gefeliciteerd! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik was afgelopen weekend een jaar getrouwd. Heerlijk gevierd met z'n twee in een moeilijk restaurant en allerlei cadeaus en bloemen. Op naar de volgende 50 jaar. Ja hoor... |
|
Pas je wel op? Zelfs moeilijke restaurants en cadeaus-en-bloemen verliezen na 50 jaar hun glans... Maar desondanks gefeli. |
|
quote: Dan heb je nog altijd parenclubs... Ja hoor... |
|
quote: Oeps, vergeten. Alsnog gefeliciteerd. Bareuh... |
|
quote: ;-) Fangs, buddy! Ja hoor... |
|
quote:Hoe denk je er nu zelf over? Of leest Anne hier niet mee? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ha ha, die leest niet op fora. Ze vind me een kneus dat ik hier schrijf. Rightly so. Ja hoor... |
|
Gefeliciteerd ouwe pik! Ik hoop dat je over tien jaar nog zo enthousiast bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Fangs. Ik verwacht het wel. Ik vind het geweldig, komt vooral door haar! Ja hoor... |
|
Als je de goede trouwt is het easypeasy! Volgend jaar 10 jr getrouwd.:D |
|
quote:Je hebt wel wat meer haar op je kin vergeleken met vroeger inderdaad. Maar op je hoofd lijkt het minder te zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ha Ha... Het wordt wat dunnig ja. Goderdekut. Ja hoor... |
|
Overigens heb ik de beste vrouw ter wereld, voor mij dan. En ik ben zes jaar gelukkig getrouwd. Neemt niet weg dat ik het huwelijk en alles er omheen soms best een opgave vind. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehe ik ga er in April ook aan Zenial |
|
Het lijkt wel een virus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Burgertrutje. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Denk dat ik je snap. Hier is alles makkelijk, lijkt net verkering met samenwonen. We hebben (nog) geen kind(eren), dat zal de boel soms ook nog wel een behoorlijk lastig kunnen maken. Maar goed, zo te lezen is trouwen het nieuwe 'ding'. Goede zaak. Ja hoor... |
|
Ik heb er al weer 5 jaar opzitten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: nog een! gefeli!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vandaag 9 jaar getrouwd en dinsdag 19 jaar verkering met Psycho Pippi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |