|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is dat al jaren niet meer zo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren onze 4e huwelijksjaar gevierd. Wat vliegt de tijd.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Weer eens wat anders dan Daar Komt De Bruid |
|
behoorlijk geniaal! er is ook zo'n filmpje van een bruid en bruidegom die een geniale openenings dans hebben. gelijk even opgezocht: http://www.youtube.com/watch?v=C65uDia4Jy8&feature=PlayList&p=C44CB1D9BA0285A7&index=1 |
|
yay, trouwboeket is binnen. Ja, heb ik ook al in een ander topic gemeld, maar ben erg happy dat hij zo mooi geworden is. Van de week het gemeentehuis betalen, kaartjes bestellen, en Mel moet nog een pak kopen, en dan hebben we alles zo'n beetje geregeld. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 03-08-2009 13:17] |
|
quote: Orgineel: +666 Mooi: Sorry, dan toch een -1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nouja ik vind standaard trouwboeketten meestal erg saai...en ben hier happy mee. Plus dat ik dit kan bewaren. |
|
En gelukkig is dat het enige wat belangrijk is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
je mot hem niet bewaren maar werpen! Of er mensen mee meppen :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: als je een jurk hebt die er bij past is het wel erg gaaf. (stel ik me zo voor dan. Beetje Alice in Wonderland). |
|
quote: Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe jij eruit gaat zien, kan me voorstellen beetje over de top qua jurk en boeket. Past wel bij jou. Hoop dat jij het heel eigen gaat maken enne wel foto's posten he! Tientallen. |
|
En de bruidegom "gekleed" in een oud olievat... |
|
quote: Of een aardappelzak. |
|
[smaakpolitie] Godskolere, jongens. Het moet natuurlijk wel een beetje bij het boeket passen. Gemaakt van duct-tape dus gaat net zo lang mee als de bloemetjes. [/smaakpolitie] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan is dat wijf in elk geval goed onthaard voor de huwelijksnacht. |
|
quote: Toch jammer dat deze jurk dan weer niet bij het boeket past. |
|
Bloemetjes en vlinders gaan prima samen en er kan vast wel iets meer paars op en iets minder andere kleuren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
He shit Nu weet iedereen al hoe mn jurk er uit gaat zien.. |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Another one bites the dust Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Van harte gefeliciteerd Argus en mevrouw Argus! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Gefeliciteerd. |
|
Argus gefeliciteerd man! Super! Leuke foto ook! Wanneer zijn jullie getrouwd? Enne, meer foto's!!! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |