IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 30-05-2016 18:36 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Da's niet voor de echt.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-05-2016 18:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2016 18:36 schreef powertieke het volgende:
Da's niet voor de echt.


Scherp.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 30-05-2016 19:09 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik werd het na tien jaar zat om steeds de titel vriendin te bezigen. Dus ja. En het was ook gewoon best gaaf. Gelukkig viel ik niet flauw.

Blijkbaar is het nu de trend om "gratis" op maandag te trouwen, daarna een kleine samenkomst met wat familie en dan de hort op.

Dat deden wij dus in 2002 al, hehe.

Gefeli, mensen!




VIESPEUK!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2016 19:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 mei 2016 16:10 schreef bokkie666 het volgende:
Waarom ga je trouwen eigenlijk?


Mn studieschuld halveerd!

Maar gewoon leuk feestje, er veranderd voor de rest niks. Vriendin = twee lettergrepen Vrouw = een lettergreep dat soort dingen.

Ga gewoon als altijd in mn snickers werkbroek, beetje bbqen op een mooie locatie in het bos. En even kijken of ik een hoop bier zelf kan brouwen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2016 20:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2016 19:09 schreef De Vieze Man het volgende:
Ik werd het na tien jaar zat om steeds de titel vriendin te bezigen. Dus ja.




Niet wetende dat op onze huidige leeftijd 'vriendin' toch best wel cool klinkt.

Maargoed, mocht het er hier ooit van komen gebeurt het toch echt om zaken als nalatenschap en nabestaandenpensioen netjes te regelen.
Andere onzinredenen kan ik persoonlijk niet bedenken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2016 20:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2016 19:44 schreef ElitE het volgende:
Mn studieschuld halveerd!






Dan wel ff opletten als je gaat trouwen aangezien je tegenwoordig standaard op huwelijkse voorwaarden trouwt.

Edit:

Volgende keer beter opletten bij taal als je weer met een studie begint.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-05-2016 20:16]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2016 8:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2016 19:44 schreef ElitE het volgende:
Maar gewoon leuk feestje, er veranderd voor de rest niks.

Inderdaad, in feite is het gewoon dat. Lekker feesten voor jezelf, je relatie vieren, enzovoort.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-05-2016 8:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Mijn relatie is elke dag al een feest.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2016 8:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Alle dagen dat vele organisatiewerk? Pfioew, vermoeiend.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 31-05-2016 9:09 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2016 8:45 schreef bokkie666 het volgende:
Mijn relatie is elke dag al een feest.


Dat wéten we


En nu gaan we vegen


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-05-2016 9:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2016 8:45 schreef BenKnuckles het volgende:
Alle dagen dat vele organisatiewerk? Pfioew, vermoeiend.
Welke beatdownband speelt er bij jullie?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2016 9:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

4 to tha Floor. UKHC. LBUUUUUU.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-05-2016 9:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Direct je kersverse vrouw crowdkillen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-05-2016 9:46 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik zou het in ieder geval nooit meer opnieuw doen. Denk ik toch.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2016 9:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Waarom? Crowdkillen is best voor herhaling vatbaar, hoor.

quote:
Op 31 mei 2016 9:34 schreef bokkie666 het volgende:
Direct je kersverse vrouw crowdkillen.

Past bij mijn "CYA IN DA PIT BRUH"-tattoo.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 31-05-2016 14:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

En dat kikkertje op die speciale plek.


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-01-2017 0:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2009 22:07 schreef Snaack het volgende:
En wat is de lol daar van?

Als je het dan doet is het toch juist gaaf om er een onvergetelijke dag die in het teken van jullie relatie staat van te maken, of ben ik maar een simpele, romantische ziel


Profetische woorden, haha. 4 maanden geleden ben ik getrouwd en een onvergetelijke dag was het zeker

Vandaag hebben onze planners/ ceremoniemeesters dit stukje gepubliceerd:

http://www.proud-mary.com/wedding/m-n/

Edit: plaatje:





[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-01-2017 0:19]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-01-2017 7:30 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Proficiat!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-01-2017 11:34 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Even lekker de sfeer verpesten ; wij zijn - spijtig genoeg - net gescheiden. 2016 was, niet alleen op het wereldtoneel, een absoluut kutjaar, waarin nog pogingen gedaan werden om brokken te lijmen, om dan uiteindelijk op 1 januari te verkassen naar een huurwoning. Gelukkig niet te ver van het huis van m'n ex. De eerste week was, zowel fysiek als mentaal, enorm zwaar, waarbij ik me meermaals heb afgevraagd of het al de miserie nu wel waard was.

Zeker het feit dat ik mijn kinderen nu minder ga zien, doet fel zeer, en is een erg vies gevoel.

Ik ben zelf in ieder geval al tot heel wat inzichten over mezelf gekomen, en geen al te prettige. Heb het gevoel dat ik nu pas, op erge korte tijd, eens goed met de voetjes op de aarde ben gekomen, als een soort van laattijdig maturiteitsproces. Op dit moment zit ik ergens nog te hopen dat het nog terug goed kan komen tussen ons, maar eigenlijk zou ik dat best niet meer te veel doen.
Ik heb nu een huurcontract voor een jaar getekend, nu afwachten hoe alles op één of andere manier in z'n plooi gaat vallen.

Maar in ieder geval veel succes voor zij die (al dan niet) recent getrouwd zijn

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 10-01-2017 11:35]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-01-2017 12:45 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Dude... uit de grond van mijn hart: sterkte. Hoop dat jullie er uit komen, hoop vooral dat jullie beiden de kinderen op nummer één zetten. Succes!!


When your people matter, menstrual health matters


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-01-2017 13:20 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 10 januari 2017 11:34 schreef PandroidJack het volgende:
Even lekker de sfeer verpesten ; wij zijn - spijtig genoeg - net gescheiden. 2016 was, niet alleen op het wereldtoneel, een absoluut kutjaar, waarin nog pogingen gedaan werden om brokken te lijmen, om dan uiteindelijk op 1 januari te verkassen naar een huurwoning. Gelukkig niet te ver van het huis van m'n ex. De eerste week was, zowel fysiek als mentaal, enorm zwaar, waarbij ik me meermaals heb afgevraagd of het al de miserie nu wel waard was.

Zeker het feit dat ik mijn kinderen nu minder ga zien, doet fel zeer, en is een erg vies gevoel.

Ik ben zelf in ieder geval al tot heel wat inzichten over mezelf gekomen, en geen al te prettige. Heb het gevoel dat ik nu pas, op erge korte tijd, eens goed met de voetjes op de aarde ben gekomen, als een soort van laattijdig maturiteitsproces. Op dit moment zit ik ergens nog te hopen dat het nog terug goed kan komen tussen ons, maar eigenlijk zou ik dat best niet meer te veel doen.
Ik heb nu een huurcontract voor een jaar getekend, nu afwachten hoe alles op één of andere manier in z'n plooi gaat vallen.

Maar in ieder geval veel succes voor zij die (al dan niet) recent getrouwd zijn


Kut man, maar zo herkenbaar. Bij mij is het inmiddels 2 jaar geleden en ik ben er bijna weer 'bovenop'. Sterkte ermee en probeer altijd positief te blijven, hoe moeilijk dat soms ook is.

Inmiddels heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriendin, met 2 stoere zoons van 6 en 8. Mijn dochter van bijna 4 vind het ook leuk bij hun, dus papa is blij. Ze woont bij haar moeder, maar ik zie haar regelmatig.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-01-2017 13:32]


5 Euro's? Op je muil!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-01-2017 14:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Oh man, ik wist niet dat jij ook gescheiden was.
Tja, voor de kinderen hebben we gekozen dat ze het grootste deel van hun tijd bij de mama blijven. Enkel op maandag en dinsdag zijn ze bij mij, en elk weekend mag ik ze sowieso gaan bezoeken in het huis van m'n ex (benieuwd hoe lang ze dat ziet zitten ).

Erg vreemd, zo alleen ontbijten en 's avonds voor tv hangen zonder de kenmerkende geluiden van kinderen (hoe druk en irritant dat soms ook kan zijn). Ik zit echt nog in een prille overgangsfase.

Alvast bedankt voor jullie steun en begrip


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-01-2017 15:12 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 10 januari 2017 14:33 schreef PandroidJack het volgende:
Oh man, ik wist niet dat jij ook gescheiden was.
Tja, voor de kinderen hebben we gekozen dat ze het grootste deel van hun tijd bij de mama blijven. Enkel op maandag en dinsdag zijn ze bij mij, en elk weekend mag ik ze sowieso gaan bezoeken in het huis van m'n ex (benieuwd hoe lang ze dat ziet zitten ).

Erg vreemd, zo alleen ontbijten en 's avonds voor tv hangen zonder de kenmerkende geluiden van kinderen (hoe druk en irritant dat soms ook kan zijn). Ik zit echt nog in een prille overgangsfase.

Alvast bedankt voor jullie steun en begrip


Het was/is behoorlijk wennen ja. Ik zie Nora welke woensdag en om het weekend.


5 Euro's? Op je muil!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-01-2017 15:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2017 11:34 schreef PandroidJack het volgende:
Even lekker de sfeer verpesten ; wij zijn - spijtig genoeg - net gescheiden. 2016 was, niet alleen op het wereldtoneel, een absoluut kutjaar, waarin nog pogingen gedaan werden om brokken te lijmen, om dan uiteindelijk op 1 januari te verkassen naar een huurwoning. Gelukkig niet te ver van het huis van m'n ex. De eerste week was, zowel fysiek als mentaal, enorm zwaar, waarbij ik me meermaals heb afgevraagd of het al de miserie nu wel waard was.

Zeker het feit dat ik mijn kinderen nu minder ga zien, doet fel zeer, en is een erg vies gevoel.

Ik ben zelf in ieder geval al tot heel wat inzichten over mezelf gekomen, en geen al te prettige. Heb het gevoel dat ik nu pas, op erge korte tijd, eens goed met de voetjes op de aarde ben gekomen, als een soort van laattijdig maturiteitsproces. Op dit moment zit ik ergens nog te hopen dat het nog terug goed kan komen tussen ons, maar eigenlijk zou ik dat best niet meer te veel doen.
Ik heb nu een huurcontract voor een jaar getekend, nu afwachten hoe alles op één of andere manier in z'n plooi gaat vallen.

Maar in ieder geval veel succes voor zij die (al dan niet) recent getrouwd zijn


Partypooper

Maar serieus kerel, heftig! Veel sterkte in ieder geval. Misschien kut om nu te zeggen, maar het komt sowieso goed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-01-2017 15:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Merci. Daar hopen we op. En echt, ik ben niet van plan om nu zo'n fuivende herboren vrijgezel te worden, al was het maar omdat een scheiding je een rib uit je lijf kost. Het wordt opletten op de centjes nu. Of een rijk lief vinden. Of dan toch maar de lotto winnen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen