|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mijn bruiloft was echt fantastisch. Alle familie was gekomen, ook de mensen die trammelant met elkaar en met name mijn ouwelui hadden (zijn niet de makkelijksten). Daarnaast waren er nog zo'n zestig verstandelijk gehandicapten van mijn toenmalige werk en het werk van mijn vrouw. Dan waren er nog allemaal kameraden en (voormalig) bandleden uit de metal, een hoop kameraden van mijn vrouw en alle familie van mijn vrouw. Nog nooit zo'n gemêleerd gezelschap gezien, en misschien juist wel daardoor was het zo gaaf en ging het zo goed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vandaag 10 jaar getrouwd, donderdag 20 jaar verkering. Met dezelfde vrouw, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Goed bezig. Gefeliciteerd. Bruce Banner |
|
signature |
|
quote: Kudo's! Ja hoor... |
|
Wij zitten sinds zaterdag aan 5 jaar. Ik ga vervroegde vrijlating vragen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Hahaha, bizar moment hiero vandaag. Eega kwam een bak met concertkaartjes op zolder tegen. Tijdens dit concert kregen we verkering. En wij maar denken dat het 18 oktober was, met dank aan de eerste judgement day zanger. Want die "wist het nog". 20 jaar verkeerd gedacht. Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Typisch jou Wim. Echt waar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mooi verhaal, past wel bij jullie. |
|
Het was een rare dag, erna zijn we nog met de halve band naar de x-ray in zwolle geweest. Vet housen de verdere nacht. Vrij logisch als je daarvoor naar the gathering bent geweest. Vroegah... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zwolluh, zonduhr dolluh... Boeiender |
|
Dat consert was ik ook, vrij legendariesche avond was dat wel ja hahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Jij was ook een concert? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: val Dood keer´l Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:En of Nark een concert was, heb 2 keer mogen optreden met hem. En de trouwerij van Nark was aardig legendarisch. Boeiender |
|
quote: dat je dat nog weet man hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Met wie is Nark getrouwed dan? Spellingscontrole? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
:') |
|
Vandaar de haat-liefde verhouding. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Jazekers! Jammer dat je steeds na 1 optreden met mij een band uit stapte. Boeiender |
|
quote: Ben jij van de Nationale Spellings Bond of zo joh..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sorry, zal het nooit meer doen hoor.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Volgend jaar twaalfenhalf jaar getrouwd. Ken dr vanaf mijn veertiende.. Hoe houd ze het vol.... |
|
Ook al een koppel sinds je 14de? Proficiat in ieder geval The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |