|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Gecondoleerd, Wim! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gefeliciteerd en nog vele jaren! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Wat denk je wat! Dat en dan een jaar erbij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Feli! Ouwe rot hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
Hehe, thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: - 12 maart 2015 - plaats bericht van 30 juni 2014 Hoe is het daar verder, mentaal gesteld? Al wel alle guldens omgewisseld? :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Haha, de datum is niet relevant voor zo'n soort berichtje. Let wel op je eigen mentale gesteldheid, je vindt nml spijkertjes op laag water. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-03-2015 21:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dus wel. Na 9 maanden is zo'n hype alweer voorbij en derhalve niet meer relevant. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: - Je eigen bericht aanpassen en alsnog spellingfouten maken - Iemand aanvallen op diens mentale gesteldheid I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Wie valt wie nu aan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij valt je niet aan. Hij geeft je een goedbedoelde hint om op je spelling te letten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je vat dingen weer eens te persoonlijk op, Muti. Laat gaan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:De datum wellicht niet zozeer, nee. De persoon echter die wederom iets over jatbare slipjes post wel. En de mentale gesteldheid heeft daar zeker wat mee van doen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Goed, weer over trouwen dus. 28 maart is het zover. |
|
quote: Oh leuk! Combineren met de BBQ dan maar? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Zou ik graag doen, denk allen dat mn aanstaande het daar niet mee eens is. |
|
Wacht even.. het wordt geen BBQ ? Crap. Andere kleren uitzoeken dan maar vast. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Al zenuwachtig? Bang om flauw te vallen op het moment surpriem. Wat ben ik blij dat ik dat allemaal al achter de rug heb! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mwoah, was een leuk feestje hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mijn bruiloft was te gek. Laatste keer dat alle broers en zussen van mijn ouders en die van mijn vrouw bij elkaar waren zonder trammelant. Sterker nog, ze waren allemaal zat en headbangden gewoon mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |