|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.scheidingsmakelaar.nl/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Jij... jij... onromantische hork! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
JB is meer van het lijdzaam toekijken (en filmen) |
|
Over trouwen gesproken, ik ben uitgenodigd op een bruiloft in Polen. Ben benieuwd hoe zich dat verhoudt tot de bruiloften waar ik in NL ben geweest. Wel zin in iig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Haha iedereen knetter dronken, en disco polo! Nouja zo heb ik er welleens 1tje gezien(had er zelf niets mee te maken) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wacht maar totdat je straks totaal assraped aan de kant van de weg zit Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Je bent pas goed assraped, als er 1 meer verdiend dan de ander, en je uit elkaar moet... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Normaliter verdien je natuurlijk altijd precies hetzelfde.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik omschreef het wat onhandig: we hadden woordenwisseling over wie wat aan de ander mocht geven. Voorbeeld: van mij mocht zo'n beetje alles meenemen, omdat ik de middelen had om zelf nieuwe spullen te kopen. Zij niet. Ze vond dat weer oneerlijk voor mij etc. The other way around zeg maar |
|
quote: Precies en heb je allebei exact evenveel spaargeld in en die auto van persoon x die hij/zij nodig heeft voor werk en die hij/zij al had doet ook niet ter zake. |
|
quote: Word lang wachten "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik wil het ook wel een keer met jou uitmaken! Heb een keer een joodse bruiloft meegemaakt.. Party party! Die lui weten wat feestvieren is. |
|
quote: Hmmmmm, een bruiloft in Slovenië van 3 dagen was ook niet gek, hehehe, wat een zooitje was dat zeg... Boeiender |
|
quote: Hehe, typische vrouw he, als ze er maar beter van wordt Een van de leukste bruiloften vond ik zelf nog die van triple-dan en z'n vrouw (ook alweer bijna 5 jaar geleden). Gelegenheidsband bij elkaar geschraapt met bevriende muzikanten en van Frans Bauer tot Dream Theater nummers gespeeld. Ik was zo dronken dat ik de solo in het DT nummer vergat in te zetten |
|
Gefeliciteerd, Wabla! Bareuh... |
|
Gefeli WaBla! Veel succes met de verdere plannen. Mooie foto's trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 23-06-2009 15:13] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ohja, gecondoleerd WaBla Boeiender |
|
Hier ook gefeliciteerd WaBla! Je ziet er nog goed uit! Kinderplannen? quote: youtube links? quote: Welke 'code' bedoel je hier? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-06-2009 15:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: De geheime vrouwencode. Zie appendix C van de mannencodex. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik kom alleen Vin. baby bij zulke dagen is niet stervandig.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Jij bent o zo nog niet toe aan een lange relatie, eerst nog poedelen in het pierenbadje. |
|
:') |
|
quote: En nu een normaal antwoord? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |