|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een echt sprookjeshuwelijk. |
|
Gefeliciteerd Argus! En wat ziet je vrouw er mooi uit! Heb je een foto waarbij jullie staan? Ben benieuwd hoe de jurk er dan uit ziet! |
|
quote: gefeliciteerd! ik herken je niet in pak... haha. staat je goed. alleen die baard......... je vrouwtje staat er ook mooi op. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gefeliciteerd, argus! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Potdikkie, gaat hard hier. Gefeliciteerd, Argus She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gefeliciteerd Argus! Passend gekozen kleuren vd outfits trouwens. Ga je nu trouwens je training afbouwen? Veel trouwerijen trouwens laatste tijd; gaat dit topic vervolgens gevoed worden? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1474?hl=kinderen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-08-2009 21:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Proficiat kerel!! |
|
Valt me nog mee dat er geen scheidingstopic is. Waren de statistieken niet dat 1 op de 3 huwelijken op de klippen loopt? Dus ofwel metalheads zijn honkvaster, of we gaan nog een flink tranendal tegemoet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ga niet trouwen, vergeet het maar... al genoeg relaties achter de rug om nu te weten dat liefde niet voor eeuwig is Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dank dank. Ik ga nu juist weer trainen De reden dat Wabla me nooit in pak gezien heeft is dat al die zooi me al jaren niet meer paste en ik geen passend jasje kon vinden En kinderen nee bedankt. Wij zijn schijnbaar voor een heel vreemde reden getrouwd. Omdat we helemaal gek van elkaar zijn Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja nog gefeli kerel. Foto ziet er prachtig uit! |
|
En bedankt allemaal verder weer P.S. Staande foto's komen ook nog wel tzt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Doe ook maar wat scherpere foto's . Alhoewel de essentie zo ook duidelijk zichtbaar is. Van harte samen |
|
Geen idee. Je hebt duidelijk betere ogen dan ik als je denkt dat dat niet scherp is. Weddingcake: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Gefeliciteerd, lekkere Gimli van me! Boeiender |
|
heerschtaart! |
|
Ah, getrouwd. Een moment wat ik zelf nooit mee zal maken. Gefeliciteerd, Argus. Op die foto doen jullie me trouwens op één of andere manier denken aan Dorothy en de leeuw uit The Wizard Of Oz. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ook een leuk aanzoek: |
|
quote: Ah gaaf zeg. Ziet er heel mooi uit. Argus nog gefeliciteerd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Argus & Co zagen er zeker goed uit en dat zeg ik zelden. Gefeliciteerd. |
|
quote: eigenlijk zeg je hiermee dat je vrouw een draak is hihi.... nee hoor, grapje. niet wat ik ooit als bruidstaart gekozen had eerlijk gezegd, maar wel mooi! en origineel ook nog. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Tering, Argus er ook al aan? Dat had ik helemaal gemist! Proficiat man! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: De echte Stazi portretten volgen nog maar hier staan we wel. Druk bezig de ringen los te krijgen van de ooievaar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dat zegt ze zelf Maar de draak kijkt heel verliefd naar de Viking hoor quote: Hadden wij een taart gekozen dan Maar jij had je eigen taart toch? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |