|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grand Prestige? Of zitten die alleen maar in van die kartonnetjes per 6 flesjes? |
|
Ja wat kratje HJ... heb je die aangeschaft, wat hetzelfde is als gekocht of gestolen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oh kut sorry! Gevonden @FA: gewoon, geen Grand Prestige. En volgens mij heb je die idd alleen per 6! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-05-2009 14:35] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik een krat Jupiler, 2,5 kg Spare ribs, 2 kippen gereed voor den oven, en nog wat spul voor Gurbe en mijn Wildvleesch vreterij as zaterdag. Alles met den blote klauwen vreten. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat klinkt gaaf! Mooiste zou zijn als je iets kan vreten wat je zelf geschoten hebt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
gisteren even bij mn ouders geweest om wat spul op te halen gekregen: Ringsleutel schroevendraaiers inbussleutels ik denk dat mn pa bang is dat hij mijn fiets moet maken ofzo Rebel without a sauce |
|
quote: Godverdomme, dat wordt een fijn vreetfestijn spelfout weggehaald... |
|
DVD box van The Young Ones. Boek van Stephen King met allemaal korte verhalen. Shirt met allemaal troepjes erop, glittertjes e.d. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
huize Argus is weer mobiel met een Ford Probe 16v Verder handgemaakte uber warhammer gekregen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Zodadelijk nog even de stad in voor: - antieke gloeipeer of nieuwerwetse fitting - buislamp - halogeenlampjes - pleebril Alles gaat kapot hier in huis Na afloop maar eens mezelf op een lekker in Dynamo trakteren |
|
Een pot zout. |
|
pakje peuken en een 6pack halve liters. Het is tenslotte weekend Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vanmiddag in Dordt geweest: 3/4 broek Jas DVD's: Next A.I. |
|
quote: Had een post van mij kunnen zijn Vandaag alleen nuttige dingen gehaald: vleesch, gordijnen, lahmacun, plantje, snoepjes. En stiekum een cadeautje voor meneer XXL L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gekocht voor €50,-. Je leest het goed, vijftig!! euro Gast wilde er van af stond hem in de weg. Kustom 111-L gitaarversterker met bijpassende 4-12L speakerkast. Plus een extra speaker merk onbekend. Ook kreeg ik er een "Diamond by Aria" gitaar in koffer bij en een SG-model basgitaar vermoedelijk Greco of HondoII. Beiden Made in Japan. Vermoedelijk dus Matsumoku spul. Alles werkt nog. Doekje erover en nieuwe snaren, klaar. sorry voor de kutkwaliteit van de foto. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 23-05-2009 18:38] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hmm.. wil je niet voor 50 euro van die bas af ? Ik help wel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Op vinyl [Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-05-2009 18:39] |
|
Duur geintje, maar het hopelijk wel waard. |
|
Gekregen: een boete ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
gister opgehaald een externe geluidskaart, die blijkt dus mooi te werken op mijn vernielde geluidssysteem op mijn laptop. Eindelijk vanaf november weer geluid!!! En vandaag mezelf maar getrakteerd op een speakerset. ohhhh mooi geluidje, zeker vergeleken bij de laatste maanden dat ik via mijn ipod door de tv speakers muziek moest luisteren. En laatst ook al een externe hardeschijf gekocht, daar al mijn muziekjes opgezet en heerschen met die hap. Vanavond maar eens Fargo kijken WOEIIII Net mijn kamer helemaal verbouwd zodat ik optimaal kan genieten vanuit mijn bed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jezelf weer eens op een speeltuintje afgetrokken onder een lange vinyl regenjas? |
|
Arctic Monkeys - Who the Fuck are Arctic Monkeys The Killers - Day & Age [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 23-05-2009 20:12] |
|
Ja, goed te doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |