![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als de tank vol is, slaat het vulpistool af. In nederland wel. Ik weet niet waar jij tankt, zuid afrika oid? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Ja musical idd. Helaas wel wat gemist dan, damn. En Moon ja haha.. wij zaten met onze gereserveerde stoelen pal naast Moon en Marcel, toevallig, wisten eerst van mekaar niet dat we dr ook waren. Spectre (die kwam met deze gouden tip ![]() ![]() [edit]vrijdag nog in DL (want morgen ga je naar Testament he), maar volgens mij ook uitverkocht (heb alleen op die buttons daar gedrukt, verder niet gezocht) http://www.thewaroftheworlds.com/live-events/2009-uk/dates.aspx [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2009 1:13] ![]() |
|
Shag en een halve liter ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Die Kruidvat-serie is mooi! Indertijd had de huisgenoot van Aaargh en mij die Kruidvat-serie van de Ring des Nibelungen, erg de moeite waard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bosje chrysanten voor oma. Bareuh... ![]() |
|
Gisteren wat spullie binnen gekregen: ![]() En vandaag even bij de State Off Art opgehaald: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Haha gaaf! Hmm kan helaas vrijdag niet, maarre wel eff de youtube stukjes bekeken. ![]() |
|
quote:Kost die Nightside Eclipse? ![]() |
|
quote: handig man die dingen, al heb ik hem eigenlijk alleen als hamer gebruikt ipv koffie zetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gorguts - From wisdom to hate Dream death - Back from the dead Skinless - Trample the weak, hurdle the dead Gory blister - Graveyard of angels Destroyer 666 - Defiance Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: 18 euro. Het boekje is tevens een mooie poster en er zit een gaaf interview bij met de leden (een stuk of 14 jaar na data, dus ook wat ze vinden van het album nu en hoe ze denken dat hun album de black metal heeft beïnvloed). En dat zit allemaal in dat mooie doosje ![]() |
|
quote:Prachtding. Ik heb'm ook. Gebruik'm gewoon in huis als espressokoker. OT Miles Davis - Bitches Brew (2CD) Dead Can Dance - Aion Mahavishnu Orchestra - The Inner Mountain Flame Mahavishnu Orchestra - Visions of the Emerald Beyond Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Roze sweater Paars sportshirtje Roze beenwarmer Supermooie Gstar pumps gezien, alleen mijn maat was er niet meer ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Leuk hebbe-dingetje ja. "Heb'em zelluf ook" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
"kabeltje prik-prak" ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
mijn op maat gemaakte oordoppen gekregen ![]() ![]() |
|
Oja, een sixpack. Eindelijk. Van de burger king, maar toch. En een bamiblok van de febo. Heerschend spul. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Antigama - Warning Devildriver - The Last Kind Words Bloc Party - A Weekend in the City Sworn Enemy - Maniacal Ray Charles - Blues in a Sentimental Key Miles Davis - Groovin' His Finest Tunes Nat King Cole - Unforgettable ![]() |
|
quote:Een six-pack van de Burger King ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Het is allemaal leuk en aardig met die sexy kleertjes van je, maar zonder foto's is er voor ons natuurlijk geen zak aan he, dat begrijp je wel. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Roze beenwarmers zijn eigenlijk alles behalve sexy. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |