|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: bij zo'n voordeelboekenwinkel geval. 4 eurootjes. En inderdaad, gave film. Moest hem altijd nog hebben. bub |
|
Gisteren op de merkt: 5 haringen, een makreel en een sushi-pakket. Voor weinig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Uit diverse graaibakken: -A Mighty Heart -Assault On Precinc 13 -Mercury Rising -Ocean's Eleven -Hulk -Bankok Dangerous -No Good Deed Verder een Fleece Trui en een stalen waterdichte LED-Zaklamp. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-06-2009 9:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:De markt, de mart of de mert? Kan allemaal in Brabant hoor En de Woenselse zaterdagmarkt heerscht ook echt alles eruit. Gisteren daar een flink blok extra belegen kaas gekocht. De zoutkristallen zitten er zelf nog in |
|
Op de mert is ow gulde een doalder wert [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-06-2009 9:39] |
|
Wittewel wittenie |
|
Merkt is Zutphens. Je denkt toch niet dat ik 100% Brabants ga praten? Ik vind het al erg genoeg dat ik een zachte g begin te krijgen en regelmatig spontaan "houdoe" eruit flap als ik wegga. Toen ik laatst klaar was met werken schoot mijn vrouw zelfs in de lach toen ik haar telefonisch meedeelde dat ik "afgewerkt" was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mooie Wacken-vlag gekregen. |
|
Timing. Gekregen: Een mooie Iron Maiden - The Clansman vlag. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gekregen: Twee tuinstoelen, een tafel en boodschappen. |
|
quote:Goed bezig Bas! |
|
Bier en shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bier. |
|
Bier. |
|
Ohja en een bowlingbaan gehuurd. |
|
quote: Die zachte g hoor ik nog niet bij je, maar dat 'houdoe' doe je al sinds je in Brabant woont. Ach ja, wat je de hele dag om je heen hoort ga je onbewust overnemen. Met andere woorden: tijd om weer deze kant op te komen. Bareuh... |
|
quote: Komt a.s. zaterdag uit? De kids zijn dan logeren. We wilden een dag die kant op komen, hotelletje pakken ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Maw overnachten in herberg Den Ulk |
|
quote: Nou.. Nee.. Ik krijg altijd de neiging om te gaan slaapwandelen in zijn keet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Amorphis - Silent Waters Katatonia - Live Consternation (CD + DVD) Opeth - The Roundhouse Tapes (2CD) Paradise Lost - The Anatomy of Melancholy (2CD) |
|
10 tabbladen 50 doorzichtige insteekmapjes 2 klappers 2-rings 1 mapje met 30 vaste doorzichtige insteekmapjes "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nou zeg! wat een aanwinst Hier nieuw..jawel hoor: een kitten Kon het weer niet laten, maar tis echt wederom een snoezeltje |
|
quote: ja, nou, die aankopen zijn misschien nu nog niet zo'n aanwinst, maar hopelijk gaat me dat wel een leuke aanwinst bezorgen eind van de maand enne, fotooooo!!! [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-06-2009 14:21] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nog vergeten: shirts van Blood Red Throne en Sabaton. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |