![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
1349 – Beyond The Apocalypse LS Nokturnal Mortum – NeChrist LS Marduk – Nightwing LS Hate Eternal – Conquering The Throne TS Opeth – Morningrise TRUI Ragnarok – Blackdoor Miracle LS Carpathian Forest – Through Chasm Caves And Titan Woods LS Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Urfaust - Drei Rituale Jenseits Des Kosmos Xasthur - Gate through bloodstained mirrors ![]() |
|
Naast wat vakantiespulletjes ook even de It's binnen gelopen hier, was voorzichtig aan het kijken naar een nieuwe foto camera. De tering, die gasten zijn niet duur! Dus nu een superzoom digitale gekocht, een Sony DSC-H10 voor een prijs ver onder de laagste prijs op internet. En een geheugenkaart van 8 gig voor de helft van de prijs erbij. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Vette shit ![]() Was je oude rugtas te lomp/groot, of wat? ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Een lekkere pint op het terras vannochtend! ![]() |
|
Nail art stripers Roze Wit Rood Zwart Blauw Geel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
- hardloopbroek - hardloopdrinkflesjesgordel En een volle tas boodschappen ![]() ![]() |
|
quote: Nou, ik heb er nu een van 55, een wat oudere en die is een beetje kort voor mij en ik zocht ook wat meer pakruimte, dus nu heb ik ook een van 65+10, die neem ik nu mee, maar daar past niet alles in dus dan kon ik of met twee grote tassen op pad of proberen om de andere spullen in een 30 liter dagrugzak te stoppen. Nu wilde ik al graag een klimrugzak, hij zit erg goed en met 40 liter kom ik denk ik met die 65+10 wel uit. ![]() |
|
Respect. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Que? ![]() ![]() |
|
quote: Zelf ben ik er nog niet uit, of dat nou wat is. ![]() |
|
@Nimbus, I see. ![]() Ik heb nu een standaard geval, van 70l oid. Vaak wat te groot, maar goed... Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Nou mag ik aardig wat spullen meenemen, dus ze komen wel vol denk ik. Als ik met de auto ging kon alles daar mooi in, maar ik denk dat het de trein wordt. ![]() |
|
Ik heb nu ook bijna alles voor een paar weken Oostenrijk. Gisteren mijn gereserveerde spullen opgehaald, scheelt wel, als ik dat ook nog had moeten kopen. Enige wat nu nog van pas kan komen is een tent, anders ben ik afhankelijk van anderen. Maar daar zoek ik al een tijdje naar. Kan natuurlijk voor weining zo'n campingtentje halen bij bijvoorbeeld de Aldi. Maar ik zoek wat lichters en compacters, maar toch degelijk. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Veel lichter en compacter dan dit (een bivakzak) gaat het niet. ![]() Maar goed, lichtgewicht spul is er genoeg te koop dus dat zal niet zo moeilijk worden. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
* Graspop kaartje en morgenochtend nog ff snel: *Mini shampoo dingen *Zonnebrandcreme *Luchtbed ![]() |
|
3-cd Deluxe Edition ![]() bub ![]() |
|
quote:Ik hoop er maar het beste van. Na 5 km ben ik al half uitgedroogd. ![]() |
|
quote: ![]() Nog geen drie kilo, opgevouwen past hij in iedere weekendtas en opgezet is hij toch ruim genoeg voor twee volwassenen plus bagage. Decathlon is je vriend! Ik ben er elk festival weer heel gelukkig mee, maar ook voor meer serieuze kampeeractiviteiten is hij perfect. Opzetten en afbreken is een kwestie van minuten als je er eenmaal handigheid in hebt. Ik zeg: Hoera voor de T2 Ultralight! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Editors - The Back Room Grapefruitsap Mango ijsje Zwart topje En een rok ![]() ![]() |
|
[chris] ![]() ![]() |
|
quote: Ik wil altijd veel te veel nemen. Daarom vind ik het knap ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Leuk voor op de camping maar waardeloos ding naar outdoor maatstaven. ![]() Een tweepersoonstent van 3kg is dan niet lichtgewicht maar een stormvaste 4-seizoenentent, met de mogelijkheid om alleen de binnen of alleen de buitentent op te zetten en dat met de stokken eerst, dan doek. etc, etc. ![]() ![]() Stokken eerst, dan doen en stormvaste constructie: http://farm4.static.flickr.com/3234/2358442659_cd0b901b3e.jpg?v=0 Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |