|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ben je homo ofzo? |
|
Jij zei altijd van wel Robin, dus ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het rokje was zeker een kado voor chris. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote:*krabt aan hoofd* We moeten even praten binnenkort... |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Grefo-trauma? Bareuh... |
|
Op zondag barst het hier van de rokjes in veenendaal. Van die heul heul heule lange. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hoe langer de rok, des te natter het hok! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Bah Jack, bah! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja wat? Het is nog waar ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zit wel wat in, die gasten hebben me toch over het algemeen een partij kinderen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
summer bloody summer |
|
Alleen al daarom hoop ik dat we een herfstige zomer gaan beleven. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: LOL! Hoe langer de rok des te incestueus de familie! Shit dat rijmt dan weer niet... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-06-2009 2:22] |
|
quote: waar heb je dat gekocht dan?... is dat legaal? |
|
quote: Maak er een voordeur in en je kunt zelfs huursubsidie aanvragen |
|
quote: Yeah yeah, blabla... Maar zocht Nimbus een stormvaste 4-seizoenentent of zocht hij gewoon een lekker tentje om een paar weken te kamperen in Oostenrijk? Kamperen in de winter... Daar hebben ze hotels voor uitgevonden hoor! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Bijna goed. Nimbus zocht een stormvaste 4-seizoenen expeditietent om lekker een paar weken te kamperen in Oostenrijk. Sorry Nimbus. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ah, my bad! Dan heb ik gewoon verkeerd tussen de regels gelezen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Zwart/roze/paarse jurk en cadeaus voor mijn moeder; turquoise kaarsenbende met houders e.d. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-06-2009 15:14] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zo, nog geen 60 euro kwijt, en ze zijn nog lang genoeg ook. hoera voor de otto "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Gaaf! Wel een geluk zeg, online broeken bestellen en dan passen ze ook nog! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-06-2009 15:31] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hehe... ik heb al eerder besteld bij otto, en ik ben zeer tevreden over hun lengtematen. als ik in een gewone winkel een broek koop zie ik er meestal uit alsof de maas weer eens uit zijn oevers getreden is. ofwel moet ik een vermogen uitgeven aan een broek die lang genoeg is. das bij otto beiden niet het geval. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 25-06-2009 15:34] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |