![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik volg het in elk geval even niet meer.. ![]() |
|
Juist. En wat hebben jullie gekocht mensen? ![]() |
|
Een cd'tje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Die met de gember is ook erg goed te doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Maakt niet uit, weten we van je ![]() Het is heel makkelijk, hoor! 1. Jij maakt een te makkelijke kutopmerking over Jenje. 2. Jenje maakt een iets (doch zeer minimaal) beter gevonden kutopmerking over jou. 3. Jij snapt het niet meer. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ik stond er nog mee in mn handen maar ik ben normaal niet zo van de gember... is het een zware gembersmaak of alleen een nasmaakje net zoals de mint? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: De gembersmaak is niet overheersend, precies genoeg als het ware. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ah okee, dan ga ik die binnenkort ook eens proberen ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
als het meezit een drumstel of drie a vier .... ![]() |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Twee DFDS Seaway tickets naar new castle ![]() |
|
quote:stimmt quote:Hoezo beter gevonden? Wat heb ik met "gemaakte vrienden" te maken dan? Of dat die van Jenje naar zijn zeggen niet gemaakt zijn? quote:Lijkt me evident in dit geval. Wat is er dan zo makkelijk? ![]() |
|
quote: Daar heb je niks mee te maken; maar die van Jenje was gewoon nét iets beter gevonden. Die van jou was dusdanig subtiel dat je ook gewoon "Jenje heeft geen vrienden" had kunnen zeggen (was ook even grappig geweest), terwijl die van Jenje net iets subtieler was en daarom toch nog een lichte glimlach tevoorschijn bracht. quote: Het. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Gelukkig dat we jou hier nog hebben om voor iedereen te bepalen wat leuk, grappig, scherp en spitsvondig is en gevonden moet worden. Jammer ook dat ik je al een paar keer doodgewenst heb. We zouden jou als orakel maar eens moeten missen hier ![]() ![]() |
|
doe eens lief allebei... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: En jíj gaat het hebben over welke opmerking wel of niet grappig is? De tering. Gekocht: veels te veel zooi dit weekend! ![]() |
|
Zondag: veelste veel bier. ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
quote: Ik doe lief! Ik leg het alleen uit, Judge zei zelf dat hij het niet meer begreep en hij vroeg daarna zelfs om meer uitleg van mij! Volgens mij had ik het niet liever kunnen doen ![]() quote: Haha! Prachtig ![]() ![]() En zeker niet opeens heel tof sarcastisch gaan lopen doen als je eerst net te serieus ingaat op een inherent nutteloze discussie ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mer jong, ik koop wat Alufolie en meteen is het gedaan met de wereldvrede hier ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb nog vrede met iedereen, hoor! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ah goed, ik had de zooi al bijna de prullebak ingesmeten ![]() OT: Een muis.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 08-07-2009 17:47] ![]() |
|
Een tas met zilveren print (ja fout, beeeterss dus!) Een -foei je hebt te hard gereden met auto van het werk- bon (ja, jammer is dat) Zak Honey Mustard chips ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bub ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |