![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kaartjes voor Neurosis op 8 juli ![]() ![]() ![]() Op vinyl: Porcupine Tree - We Lost The Skyline Paradise Lost - Gothic "Peaceville upfront communication Pack No.1" A limited edition of 200 volledig gesigneerd, incl. alle promo brieven. Ik heb nr. 146 van 200. ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ???? vertel ![]() |
|
Volgens mij een promo LP want hij is white-label. Maar de hoes omschrijft hem niet als promo maar als Upfront Communication Pack. Het is iig. een gaaf item. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:das wel een heul deftige naam voor een promo .. ![]() |
|
leren reebok classics veterloze goedkope gympen voor 't wark ![]() |
|
quote: ah ok, ik dacht dat t weer zo'n rare special dinges van peaceville was, deden en doen ze wel vaker, zo heb ik nog ergens een peaceville collectors dinges ep van anathema ofzo.. ik zag trouwens dat er een lim ed remaster + dvd van gothic is, dat is ook wel aanlokkelijk. ![]() |
|
quote: Ik ben dan weer benieuwd naar de re-release van de twee demo's van Paradise Lost. (zie Paradise Lost topic voor info). "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Die is erg grappig. Leuke release voor de verzamelaar ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sorry, maar imo draken van shirts. Die bovenste is wel cool, maar die backprint is te erg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Don't care. Die eerste heb ik al op LS met dan andere backprint. Weer 2 bij de verzameling ![]() ![]() |
|
7 paar Balbex 2B nylon en nog een paar Balbex Crash hickory drumstokjes. Die laatste zijn me een stel honkbalknuppels, niet te geloven. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Gekocht: Iron Maiden - Flight 666 DVD Gekregen: De Lama's - Seizoen 2008 2DVD "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Zojuist besteld: ![]() Blije Crocjes voor zuster Aaargh. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Mooi! De eerste elegante crocs die ik zie! ![]() ![]() |
|
DVD: Iron Maiden - Flight 666 Boek: William Shatner - The Ashes of Eden http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Net m'n Nasum shirt door de bus. ![]() ![]() |
|
Gratis gekregen: Van Halen - Van Halen III ![]() ![]() |
|
Chocola. Om de dag toch een aangenaam einde te geven. ![]() |
|
Een nieuwe iPod 120 gb. Maar nu krijg ik dat tyfus itunes niet geinstalleerd omdat ik een oudere versie niet kan verwijderen. ![]() Morgen HP even bellen, ik ben zo´n digibeet nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Witte Adidas schoenen Against God and Government ![]() |
|
![]() verder een agenda en een setje ondergoed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 26-05-2009 12:36] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Zojuist besteld: ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |