|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
euh wie niet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
degene die niet op Sonisphere was... |
|
okee maar eten en drinken/zuipen koopt vrijwel iedereen elke dag toch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iedere dag misschien niet, maar wel met grote regelmaat neem ik aan. |
|
1-daags Tuska ticket Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Pestilence - Resurrection Macabre en een hoop zuipen en wat te eten. |
|
Xystus - Equilibrio DVD met twee live CD's erbij Blackmore's Night - Past Times With Good Company |
|
Type 0 Negative - World Coming Down Demiurg - The Hate Chamber (shit, ze hebben me een promo verpatst ) |
|
quote: Nee. |
|
lol houtvuurtje stoken in de huiskamert. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Oja. Nou, zonder huur te hoeven betalen in een vakantiehuisje resideren dan. Scherp enzo. quote: Da's wel mooi natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wel relaxed natuurlijk! |
|
quote: Opzoeken en fusilleren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Een nieuwe plee, douche en wastafel. Zijn ze op dit moment aan het installeren. En allemaal op kosten van de Woningbouwvereniging. Bareuh... |
|
een nieuwe telefoon |
|
|
|
Suicide Silence - No Time To Bleed - Maximum Bloodshed Edition ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Voor de eerste keer met mijn eigen auto getankt. (veels te duur, maar het is maar één keer je eerste keer hè) |
|
koffie chocolademelk uit een flesje\ shag en andere inferieure producten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nieuw stuk mepwaar om op te werken Zal nog wel even duren voor ik alles erop heb draaien... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Die ziet er puik uit. |
|
Sokken Pet Kompas Anti-zonnebrandmiddel Brandstoffles Onderhoudsset voor brander Rugtas Oja, ook een prusiktouwtje van 4,5m. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 23-06-2009 16:06] |
|
Jong belegen kaas en een potje mosterd-dille saus |
|
Maat 50/56, zodat mijn menneke straks de stoerste baby van de kraamafdeling is. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |