![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat kan ook een verrassing zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zo'n "tenten" zijn voor mietjes. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
En zulke? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mietjes, dus het is 'te comfortabel'? ![]() |
|
Nee er is ook nog een darkroom ingebouwd. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: dat zeg ik niet, het is gewoon, zulke tenten zijn echt wel fake, een tent opzetten op een festival of op reis is altijd leuk, het hoort er gewoon bij. Met zo'n dingen is het uitsmijten, paar picketjes de grond in en klaar, weg charme. Allez, hopelijk begrijp je me. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
maak jij nog elke dag een nieuw nest in de boom van bladeren ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Belibelg, je bent gewoon ouderwets. Jij hebt vast ook een lichtgewicht tentje.. das dan ook fake. ![]() |
|
quote: ... Eh. :') ![]() |
|
Hippie!!! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Een tondelsteen en een zakmes, voor het echte stoere mannen kamperen! ![]() ![]() |
|
quote: Tent opgooien en na een minuut een biertje pakken, dát hoort bij een festival. ![]() |
|
...opengemaakt mte je tanden, uiteraard, anders ben je geen v3nt. Bruce Banner ![]() |
|
Zelf bier brouwen is toch veel leuker? Zo is de charme weg, allez, ik hoop dat je me begrijpt. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Helemaal geen tent opzetten en in je busje slapen op een echt bed. Parkeren en bier opentrekken. Da's pas met0l. Helaas kan dat op Dong niet. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gevangen: 2 everzwijnen Die gaan aan een spit en dan koken we toverdrank en slaan we de bard aan gort. Echte mannen, zo zijn we, die galliers in dat kleine dorpje .. ![]() |
|
quote: Bier op en dan rijden, das pas met0l! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-07-2009 9:05] ![]() |
|
Ai ai ai :') ![]() |
|
quote: Pfsh, niet persoonlijk. XXL doet dat tegenwoordig niet meer toch. Maarreh is een trend aan het worden bij festivals lijkt het wel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-07-2009 9:10] ![]() |
|
- streetfighter 4 (ps3) - extra controller - ventilatorpaal ![]() |
|
quote: Geen BOB maar BERT: Bezopen En Rijd Toch ![]() |
|
quote: Zodra ik weer cash heb vooreen router ga ik je pwn3n ![]() |
|
haha ja net als iedereen afgelopen nacht online deed ![]() nog ff oefenen, dus doe maar rustig an ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |