|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Stapeltje nieuwe boxers van Sapph. Oa deze: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Joy Division - Still cd The Doors - The Soft Parade cd The Doors - Morrison Hotel cd The Doors - Waiting for the Sun lp The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico lp () |
|
Sick of it all - Just Look Around Peter Pan Speedrock - Lucky Bastards Bad Brains - Banned in DC Drudkh - Microcosmos |
|
quote: Hulde! Vooral die Banned in DC is erg gaaf.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nieuwe XXL Elexoshirt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
XXLorien Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: behoorlijk lelijke stappers. |
|
quote: Die heb ik dan niet gekocht, ben zelf geen pettendrager. Wel een wit Municipal Waste shirt. EDIT: En vandaag een campingstoeltje voor de festivals. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 21-07-2009 0:51] |
|
Van Silence gekregen Totalselfhatred - Totalselfhatred Verders de afgelopen dagen veel bier, eten en shag en 2 Party San tickets [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 21-07-2009 15:24] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook in tijden van zuinigheid blijft klooien met de auto een verslaving De auto nu voorzien van kleine Peugeot logootjes links- en rechtsvoor. Ach, voor € 8,24 mag de vrouw niet klagen, dan maar een keer minder snaaien in de vakantie Je moeder. |
|
|
|
Besteld, wat boeken: Risk - Dan Gardner (boek wat Valorian mee had op vakantie, erg gaaf) 1984 - George Orwell The God Delusion - Richard Dawkins A Clockwork Orange - Anthony Burgess (Die laatste waren 3 voor 25 euro, 2 ervan heb ik in het verleden al eens gelezen, maar heb ik niet in mijn bezit). [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-07-2009 17:49] Boeiender |
|
De eerste twaalf delen van de Schijfwereld reeks van Terry Pratchett op Marktplaats op de kop getikt! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ozark Henry - This Last Warm Solitude Ozark Henry - Soft Machine (speciale uitgave) Ozark Henry - Grace |
|
|
|
Besteld: Brett Milano - Vinyl Junkies (boek) Asphyx - Death...The Brutal Way (rood vinyl) (LP) Hail Of Bullets - Warsaw Rising (10" EP) Bullet - Heading For The Top (LP) Obituary - Darkest Day (clear vinyl) (LP) Bareuh... |
|
quote: Zou het helpen ja? |
|
Dames heren ook - van kooten en de bie dvd En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
2 kaarten voor de eindhoven metal meeting. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
allerlei, verloopstukjes voor audiokabels, is toch nog te weinig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kaartje voor Death Before Dishonor. |
|
Anvil - Metal on Metal t-shirt! bub |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |