|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: oh mn oorlogsverklaring nog niet ontvangen dan? kut tnt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh ja wel hoor, maar ik erken jou niet dus ik kan ook geen oorlog met je hebben! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik erken niet dat je me niet erkent ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oei! Dit wordt lastig... Ik vrees ook dat ik door het aangaan van de discussie je impliciet erkend heb... Stom... On topic: pasta + saus + groente + vlees + drinken + drank Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Vandaag gekocht: De vijfde lp van het simplistisch verbond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Subtiel! Eh gekocht eh ehm.. ehh.. deodorant want ik stink. |
|
quote: Dat is toch de schat? |
|
Hahaha, briljant, illu! Gekocht: abo met gsm voor psycho pippi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
2 t-shirts van Neurosis "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nog allemaal binnen de grenzen toch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: |
|
Nou, ontopic dus, hoeren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Poolse? |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
~ Duran Duran - Greatest Ik ben gewoonlijk niet zo van de verzamelcd's, maar hier staan echt alle vette nummers op. *doet dansje* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: |
|
---->frnk anyway; nieuwe self-inflatable slaapmat [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-07-2009 18:13] |
|
78 Hollandia halve liters. Ik kan weer vooruit, hoef ik in die supermarkt iig de eerste tijd niet meer te komen, hehe. En weer een euro verdient door parkeergeld te krijgen en binnen 10 minuten de supermarkt uit te zijn en dan niet hoeven te betalen. Nederlander zijn heerscht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
3x24=72.. +6 losse blikk'n? Mooie vangst iig - net nog ff 2 xenos-campingstoeltjes [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-07-2009 20:09] |
|
quote: Het is dan ook best gênant om met 78 Hollandia halve liters de supermarkt uit te waggelen. (': |
|
Ach, hoe kom ik bij 78. 72, ja. En gênant? Schaamteloosheid is my middle name. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
..morgen staat ie er gewoon weer Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nee, dat zeg ik toch, ik ga liever één keer in de paar weken veel halen ipv dat ik elke week moet halen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-07-2009 21:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |