![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Call of Duty 4. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Blije lamp voor op de kamer van Sjakie! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Nieuwe koelkast. *zucht* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: De haartjes moeten iets van 2 tot 5 mm zijn voor optimaal resultaat. Hoewel het een beetje pijnlijk is, het resultaat mag er wezen! Mijn benen zijn nu zachter dan babybilletjes! En ik heb echt een gevoelige huid, maar de mijn huid was maar heel eventjes geïrriteerd na het epileren. Het is tien keer beter dan scheren. Onder de oksels was het wel behoorlijk pijnlijk, en de bikinilijn, daar moet ik voorlopig nog even niet aan denken om daar met dat epileerwerktuig in de buurt te komen. Gelukkig zit er ook een ladyshave op. ![]() ![]() |
|
quote:Je ambieert een baan in de reclamewereld? ![]() ![]() |
|
Het klinkt gruwelijk.. ![]() De Spaanse Inquisitie kan er nog wat van leren. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: De slachtoffers van de Spaanse Inquisitie stieven vaak ook met satijnzachte benen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: het klinkt voor mij beter dan na 1 dag jeuk/pijn/uitslag elke keer na mijn benen geschoren te hebben, en dan dus alsnog geen korte broek/rok aan kunnen doen Rebel without a sauce ![]() |
|
Gelukkig heb ik alleen maar lange rokken, dus scheer ik m'n benen niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() Heb dit weeken heerlijk met korte broek of kort rokje rondgelopen..ideaal! ![]() |
|
Angel Witch - Dr. Phibes (LP) Cronos - Dancing In The Fire (LP) Dead Head - The Feast Begins At Dawn (LP) Entombed - Wolverine Blues (LP) Mantic Ritual - Executioner (LP) Megadeth - Cryptic Writings (LP) Mercyful Fate - S.H. (Japan bonus track "9") (7") M.O.D. - Rhythm Of Fear (LP) Motörhead - The One To Sing The Blues (Maxi) Pungent Stench - For God Your Soul... For Me Your Flesh (LP) Raven - Heads Up! (Mini-LP) Die Toten Hosen - 1000 Gute Gründe (Maxi) Type O Negative - Slow, Deep And Hard (LP) Bareuh... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Zaterdag in Utrecht op vinyl: Plaat van Hermano Plaat van Fu Manchu Split lp Kyuss en Queens Of The Stone Age (Gamma Ray sessions) 3 lp's van Kiss. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Hard shirt van the dude! ![]() |
|
quote: Ben aan het denken om hem ook te kopen, maar ik heb absoluut geen ervaring met synths. Ik wil er gewoon wat mee kloten en kijken of ik wat vette samples kan maken enzo. Is het dan juist een aanrader of een afrader? ![]() |
|
Benighted - Insane cephalic production Benighted - Icon Shining - v Sanctification - Misantropic salvation God Dethroned - passiondale Suffocation - pierced from within ![]() ![]() |
|
Funeral Mist - Maranatha Marduk - Plague Angel, alweer. Er rust een vloek op die cd. ![]() |
|
quote: Wat is dit precies? Gekocht op de bazaar in beverwijk. Dvd's voor 2 euro per stuk(nieuw) Zombie 3 Deep red Night of the living dead digitally remastered director's cut Transformers deel 2 tv serie Gameboy advance voor 15 euro (hahaha) Looney tunes voor die handheld En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Te vet!! ![]() ![]() |
|
+1. gaaaf shirt! ![]() |
|
Pontiac Firebird Trans am bouwjaar 1974 6.6 ltr ![]() ![]() ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Een verzilverde bestekset (puntservies, jaren '50 ofzo) en zes wijnglazen van Boheems glas (jaren '30 ofzo) ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |