|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn vorige exemplaar was helaas overleden |
|
quote: volgens mij is dat een mannenkwaaltje. die van mij kan namelijk zn ogen ook niet openhouden als we een film kijken "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik heb dat zodra ik niet beweeg. Ik maak het mezelf extra moeilijk door TV te kijken op de slaapkamer. Voordeel is wel dat als ik daar in slaap val (wat daar doorgaans toch wel gebeurt, vroeg of laat) ik ook kan blijven liggen hehe edit: spatie vergeten ergens [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 26-05-2009 15:33] |
|
Flink wat speciaal bier waaronder een flesje La Chouffe van 5 jaar oud en een deugniet van 4 jaar. |
|
Ik zou gewoon nieuwe kopen |
|
Devin Townsend Project - Ki Iron Maiden - Flight 666 Boeiender |
|
quote: Ik word ook ambtenaar, denk ik. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
aardbeien slagroom "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
alsof ik nog niet cool genoeg was; |
|
quote: Koel voor op kantoor! Boeiender |
|
Dances With Wolves The Dark Knight Dead Man's Shoes Death Race 2000 Lost in Translation The Passion of the Christ This is England |
|
Nieuwe knalpot voor m`n Firebird. Die er nu onder hangt lijkt meer op een ballon.. Oorzaak Pk`s Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Shag en benzine ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oja, en sla ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
Wow. Wat heb je nou uiteindelijk er van gemaakt? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klimzeekomkommerschotel met een dressing van blauwringoctopus, met wat diepzeehelmkruidoregano. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
en zout? signature |
|
En een moerasgladiool als garnering? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Precies ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
lol |
|
vergeet de Anemonale Koraaledelweiss niet signature |
|
Grave of Fireflies Elephant Man Max Brooks - World War Z Cormac McCarthy - De Weg [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-05-2009 2:24] |
|
Neurotic Deathfest ticket 2 dagen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |