![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gorgasm(FR)- Neurotripsicks Gorod - Process of a new decline Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
![]() ![]() bub ![]() |
|
Miles Davis - Kind of Davis (10 CD) Charlie Parker - Kind of Parker (10 CD) Mike Oldfield - Tubular Bells, 2009 versie G. P. Telemann (Wolfgang Seeliger) - Matthaus-Passion Die Weisse Rose - A Martyrdom of White Roses Falkenstein - Kraftort Kreuzer - In Hoc Signo Vinces Surma - Allocution Asphyx - Death... the Brutal Way (2CD) Behexen - From the Devil's Chalice Sun of the Blind - Skullreader Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
shirts Katatonia - Viva Emptiness The Killers Osama/Bush/Hitler/Saddam shirt signature ![]() |
|
Gekocht: Anaal nathrakh - In the constellation of the black widow The Golden age - Carry the torch Sincerus - Conspire Gekregen promo's: The Faceless - Planetary duality Mumakil - Behold the failure [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-06-2009 15:49] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Eindelijk binnen... CD's: Enmerkar - Starlit Passage Katharsis - Fourth Reich Luror - Cease To Live Vulvark - Vulvark Vinyl: Urfaust - Joyless Split 7 ![]() |
|
een springtouw Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Kratjes brand bier, aan bieding bij de gall en gall. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
bub ![]() |
|
Nieuw zwart overhemd, ditto riem, ditto nieuwe van bommelmeltjes. Antieke stoof en antiek kastje. ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Even nog een paar foto´s: ![]() ![]() Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
VETTT ![]() ![]() |
|
![]() Geil! De nieuwe (3GS) that is, 16 GB versie. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-06-2009 12:40] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Gaat van deze de accu langer mee? ![]() |
|
Het schijnt van wel, maar ik kan daar geen eigen ervaring mee delen om dat dit a. mijn eerste iPhone is en b. ik hem net een dag heb ![]() Tot nu toe vind ik het een vet apparaat, we hebben ons gisteren uitstekend vermaakt met de gitaar app haha. Maar voor op vakantie is het (voor mij) een uitkomst, bellen/internet/mail/mp3/GPS in één apparaatje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Oei, kijk wel uit; Internet en aanverwanten in het buitenland zijn schrikbarend duur, zoals ik aan levende lijve heb mogen ondervinden. Leuk apparaatje trouwens. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Dat heb ik ook gemerkt, 7E95 per MB (!!) Per 1/7 worden de tarieven bij Hi iig verlaagd naar 1E95 per MB (nog duur). Neem aan dat de andere telco's dat ook zullen doen. ![]() |
|
quote: Hier ook in de bestelling.. de 32 gig versie plus een technisch engels woordenboek. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Een krat bier van de buren. ![]() |
|
quote: Gestolen? ![]() |
|
Twee Australian ijsjes: Sinaasappel en yoghurt, en sinaasappel en mango. Mmmmm!!! En laat die regen nou maar komen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: Raar, maar goed dat je verstandig bent geworden dan ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik was al tevreden met m`n 3G. maar ja.. als ze speed beloven wil ik het ook hebben. btw na die laatste update crasht bij mij itunes steeds . zowel op de imac als op deze vista laptop.. strange maar weer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Sssst. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |